Ibu, cantik tak??

Alisha ni dia memang kuat berimaginasi tau.. macam-macam dia berimaginasi... kadang2 dia boleh imagine sidai baju... dia ambik bakul pastu buat2 ambik baju dalam bakul & sidai... hakikatnya mana ada apa2 pun dalam bakul tu... kadang tu pula, dia boleh imagine main mak-mak.. siap ada rumah... dia hampar tilam.. konon tilam tu lantai rumah la... bila nak masuk rumah, bukak kasut & bukak pintu.. walhal, mana ada pintu pun.. dia je imagiune ada pintu... kadang tu, siap main konon2 tengah drive lagi.. hihii.. Macam2 la Alisha ni... Eh, tapi orang cakap kalau budak-budak yang jenis imaginasi tinggi ni pandai kan.. tak tahulah betoi or tak.. orang yang cakap... Apa2 pun, kita ibu2 ni memang sentiasa mengharapkan anak-anak kita jadi anak yang bijak kan? (^_^)


Baru-baru ni, Alisha duk main dalam bilik dengan IPIN dia tu.. sekali dia keluar dari bilik & datang dekat saya cakap "Ibu, cantik tak?" sambil tunjuk ipin...


Huwaaa ipin dah penuh bedak.. hahahaaaa.. Ni mesti kes dia duk buat camna saya siapkan Aqilah lepas mandi.. (",)

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.


{ 14 comments.. read them below or add one }

Mimi Azirah Mimi Azirah August 21, 2013
Hahaha..alisha alisha ipin dipakaikan bedak..sabar jela
Deqla Manjew Deqla Manjew August 21, 2013
hahahaha... cantik ipin jadinya dipakaikan bedak.. dah mcm ahmad nisfu dlm pendekar bujang lapok pulak alisha tanya gitu.. dah pakai bedak, cantik takkk ? ;p
Ayu Zan Ayu Zan August 21, 2013
alalala..comel la alisha wat gtu. budak2 cepat belajar kan..
Sally Yatiey Sally Yatiey August 21, 2013
hahaha, makin cantikkkkk ipin alisha ;D
azizah :) azizah :) August 21, 2013
org kata kalau kuat imaginasi ni pintar budaknya.. insyaAllah :)

adoii na alishaa dulu di basuhnya beyakk la ni di pakaikan bedak pulak..kihkihkih
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI August 21, 2013
amiinn..

hihi.. comel je dia bedakkan patung tu..
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ August 21, 2013
Salam K.INa.

hihi.. mmg tinggi imaginasi alisha ni..
good girl :)
Ibu Lala Ibu Lala August 21, 2013
Kah kah kah. Kelakar alisha ni.
ieda immi ieda immi August 21, 2013
ahhaha cantikk sayang !
dak-eiza dak-eiza August 21, 2013
hamboii..nk wangi2 jugak ipin dia
bijak!
Cik Nur™ Cik Nur™ August 21, 2013
hehehe..penuh bedak..
mesti wangi upin tu.. :)
Puan Kutu Puan Kutu August 22, 2013
macam tepung gomak dah ipin.hehe
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief September 08, 2013
tudia abih la ipin kena pakai bedak..alisha sorg la mcm2 akai noh