Kegembiraan Alisha bermain dengan sepupu

Alisha ni ada 3 orang sepupu tau.. 2 lelaki, 1 perempuan.. Tapi Alisha ni hanya ngam dengan yang perempuan je.. yang lelaki kurang sikit.. hahha.. Yela, dah budak lelaki kan permainan nya kasar sikit.. U all tahu je la alisha ni kan jenis lembut.. mana ngam dengan yang kasar2 ni.. (",) Tapi kalau dia balik Chemor, dia boleh pulak main dengan budak lelaki.. maybe sebab anak2 sepupu saya tu dah besar sikit kot + dorang bukan jenis yang kasar2..


Time ni malam raya.. Kebetulan sepupu Alisha yang lelaki ikut mama dia g cari baju raya.. so, tinggallah Alisha & sepupu perempuan @ Nurul ni je... Bukan main seronok dorang main.. kami yang dalam rumah ni pun seronok je tengok.. pandai je dorang main berdua... 


Bila Alisha penat, Nurul tarik tangan ajak alisha main jugak.. bila nurul penat, alisha tarik tangan ajak nurul main jugak.. hahha... duk berlari dalam rumah la.. macam2.. bukan main lagi 2 orang sepupu ni ketawa malam tu...


Bila saya tengok Alisha & Nurul main, barulah terasa yang Alisha ni dah makin besar.. hihii.. Tunggu Aqilah pulak besar nanti, mesti dorang main bertiga pulak kan...

Alisha kalau dengan Nurul ni, dia ok sikit.. takda nak kedekut2 barang dia.. tapi bila dengan sepupu lelaki dia, ada masa dia kedekut.. tingat dia kene pukul kot... hahah.. Macam2 la peel budak2 ni...

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 25 comments.. read them below or add one }

Puan Kutu Puan Kutu August 19, 2013
patutlah dtg sini tak nak main dengan abg aiman,abg tu kemain ganas.haha
Ema Johari Ema Johari August 19, 2013
mudah mesra antara alisha dan cousin dia...sweet dua-dua
Kakzakie Kakzakie August 19, 2013
Kalau sesama lembut itu yg boleh main bersama. Anak-anak pun pandai Ina nak pilih kawan.
Ayu Zan Ayu Zan August 19, 2013
sweet la tgok budak2..
syawalsimpsons syawalsimpsons August 19, 2013
ala alisha..nak kawan ngan aunty soya pon memalu tau..mmm...tapi mmg alisha nampak sangat2 seronok ngan sepupu2 dier yee
azizah :) azizah :) August 19, 2013
usia pon lebih kurang je kan...seronok tengok budak2 bermain..hee
Sweetmama Sweetmama August 19, 2013
bdk2 srnok la bila dpt kawan main..
IbuNoey IbuNoey August 19, 2013
kalau dah jumpa sepupu ngan sepupu ni,kak,memang dok main je la dorang..comel je..
zety zety August 19, 2013
lembut ye alisha..samelah dgn anak sulung zt Umar tu..xkasar pon..hehehe
Cho Zila Cho Zila August 19, 2013
memang seronok tengok kalau diaorang rapat ngan sepupukan.. senanglah keje kita sikitkan.. idakler nak melekat kat kitajer...
izan mama mia izan mama mia August 19, 2013
sama cam mia...seronok balik kg dapat main ngan sepupu pompuan dia..ngan sepupu lelaki xmo main..huuhhu
eita eita August 19, 2013
sekali sekala bermain dengan sepupu time raya..memang best..tambah plok kalau sama baya..




tima kasih atas ingatan kad raya...kiut sangat...
:)
Budak Kampung Budak Kampung August 19, 2013
comey alisha buat style mcm 2.rasa mcm boy plak..

p/s: kak ina..sy bru trm kad dri akk.trm ksh.mcm xcaya je
Haryati Faizal Haryati Faizal August 19, 2013
seronok tgk ragam anak2 kn....
Deqla Manjew Deqla Manjew August 20, 2013
sama2 comei.. mesti la seronok kan..bukan slalu dpt jumpa...
Ainim Suju Ainim Suju August 20, 2013
bagusnya alisha rapat dgn sepupu dia. anak buah saya kesian sbb takde sepupu..dia cucu tunggal
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI August 20, 2013
sonok dpt main tu..hihi..

comel je dua2.
Sayangku Zie Sayangku Zie August 20, 2013
sekali sekala berjumpa main sama2 lah yer..
Dylla Abas Dylla Abas August 20, 2013
alahai...comel betul budak 2 orang ni..geram tengok...ceria sgt kan dpt main sama2 :)
Mrs Velentine Mrs Velentine August 20, 2013
budak2 ni kalau dah jumpa teman main mmg sukalah
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ August 21, 2013
Salam K.INa..

hihi..tunggu aqilah dah besar mesti suka alisha dpt m ain2 dgn adik dia :)