Slot Sama-sama kita membantu

Tiba2 saya rasa nak buat Slot.. SLOT SAMA-SAMA KITA MEMBANTU.. Okay tak?.. tapi bila ada je slot ni dekat blog saya, saya sangat2 berharap u all dapat terjah entry tersebut & bagi pandangan u all.. Meh la saya cite.. u all tak paham pun apa yang saya maksudkan.. ye idok.. (^_^)

Gini.. selama ni saya ada dapat beberapa emel dari hamba2 Allah yang minta pendapat saya berkaitan anak2.. Rasa segan pun ada.. yela, saya bukannya pakar motivasi (cita2 saya yang tak kesampaian) tapi hanyalah insan biasa.. seorang suri rumah yang ada anak perempuan 2 orang.. (",) Walaupun camtu, saya tetaplah jugak bagi pandangan saya kan.. Dari sinilah saya dapat idea untuk buat SLOT SAMA-SAMA KITA MEMBANTU...

So, saya mintak sangat jasa baik u all jika saya publish entry SLOT SAMA-SAMA KITA MEMBANTU, U all datang baca entry tersebut & sama2lah kita bagi pandangan... Boleh?? Sayang2 saya ni semuanya baik2 kan.. suka tolong menolong kan... Tolong menolong tu amalan mulia.. dapat pahala walaupun hanya sekadar bagi pandangan.. (",)

Btw, jika ada antara u all tak kiralah yang pertama kali singgah sini or pembaca tetap or silent readers blog saya, JIKA ADA PERSOALAN OR PERMASALAHAN, BOLEHLAH EMEL SAYA KE zarina_naniey@yahoo.com.my dengan title SLOT SAMA-SAMA KITA MEMBANTU.. (",)

Btw, hari ni akan ada satu entry tentang slot ni tau.. nanti u all singgah bagi pandangan or pendapat yer.. SAMA-SAMA KITA MEMBANTU.. (",) 

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 16 comments.. read them below or add one }

☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ August 28, 2013
Salam K.Ina..

wah..bakal ada slot baru..
insyaAllah..akan turut sama.. cma suka ni..amek tau pendapat org lain.. :)
Cik Rose Cik Rose August 28, 2013
wah baguslah Kak Ina, buat slot ni.. tak salah kan kita beri pendapat.. mesti dapat sambutan ni.. :)
syawalsimpsons syawalsimpsons August 28, 2013
alhamdulillah sesama kiter membantu
haryati haryati August 28, 2013
wah bagus jugak idea ina, kdg2 seronok bila kita bley share smthing sama2 kan...
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI August 28, 2013
insyaALLAH..pandangan akk diberikan =)
Mrs Velentine Mrs Velentine August 28, 2013
wah makin maju blog kak ina///click2 sini
QasehnyaRania QasehnyaRania August 28, 2013
bagus cadangan ni..

:)
in shaa ALLAH
Mrs Velentine Mrs Velentine August 28, 2013
wah makin maju blog kak ina///click2 sini
Unknown Unknown August 28, 2013
jijah suka... boleh buat tips untuk jijah jaga anak nanti.. insyaAllah..
Miss N™ Miss N™ August 28, 2013
bgus gak slot ni kak..selain dapat mbantu kami juga yg bujang ni dapat belajar apa yg belum kami tahu.. :)
Nora Karim Nora Karim August 29, 2013
rajin ina ni... :D tak pe... akak sentiasa support ina.. hikhikhik
Unknown Unknown August 29, 2013
menarik jugak nih.. boleh la sama2 berkongsi pendpt kan..
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief September 01, 2013
bagus slot mcm ni blh bantu sama membantu dlm didik anak2