Alisha basuh beyak Ipin

Anak solehah saya Alisha ni, dia suka main.. jenis budak yang suka imagine macam2.. Satu hari tu, dia bagitahu saya kata "Bu, pin beyak busuk masam" @ "Bu, Ipin berak busuk masam".. siap dengan gaya muka lagi tau... 

Sorry, gambar ni terkabul la plak.. 

Tak sangka anak saya tu g basuh vontot Ipin tu betoi2.. hahah.. Normally dia sekadar buat je gaya macam cuci + tukar pampers.. tapi entah camne hari tu dia nak basuh betoi2..


Habis basah lenjun Ipin dia tu.. Saya pun apa lagi.. terus spin la...


Ya Allah Ya Tuhanku... Kau ringankanlah dan sembuhkanlah kesakitan yang sedang ditanggung oleh MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon..

{ 16 comments.. read them below or add one }

azizah :) azizah :) August 01, 2013
hahaha alisha2.. betul2 dia buat..sabar jelah..
IbuNoey IbuNoey August 01, 2013
alisha,anak bijak...rajin bebenor..sampaikan Ipin pun kena basuh..hehe..
mama_ka0ri mama_ka0ri August 01, 2013
hahahaha...basuh terus!! bijak2!
Nida Mohd Nida Mohd August 01, 2013
hahaha..kelakar la Alisha ni..betul2 dia buat ek..nanti adik dah besar boleh suruh bsh berak adik pulak..
SeputihSalju SeputihSalju August 01, 2013
kelakar la alisha.. pandai betul dia.. :-)

nurul pulak sekarang ni suka bagi bebear dia minum susu...hehheh
Jemarisuri Jemarisuri August 01, 2013
mmg akal anak2 tecik kadang2 tak blh nk dijangka kan...^^
UmmiAbi UmmiAbi August 01, 2013
Ade je akal dia kan..?hehe...tersenyum ummi...
Oh ya, bookmark yg ohsem dah selamat ummi terima. Trima kasih k'ina, Alisha & Aqilah..:)
syawalsimpsons syawalsimpsons August 01, 2013
suke tgk budak2 berimiginasi
Anne Rihann Anne Rihann August 01, 2013
Anne suke tgok keletah anak2 akak ni :) cumel :)
Shima Salleh Shima Salleh August 01, 2013
hahahaha... ada je kekdahnya kan.. abg aqil skrg pun suka bebeno main air paip kat sinki.. dgn alasan abg nak basuh tangan la mak... sebab yg tersembunyi dia syok main air huhuhuhu
intanfirdaus247 intanfirdaus247 August 01, 2013
hahah..adeh lawak la Alisha ni..hehe
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ August 01, 2013
salam K.Ina..

alahai..bijaknyer die..geram2.. hihi.. :)
Cik Nur™ Cik Nur™ August 02, 2013
laa..sekali dia basuh betul2..hehehe

Deqla Manjew Deqla Manjew August 02, 2013
hahahaha... byk ke ipin eyak tu... kehkehkehekeh..mcm2 la alisha ni..
Puan Kutu Puan Kutu August 04, 2013
budak mmg suka guna imiginasi bila bermain.time ni la otak berkembang

boleh plak dia tak geli basuh bontot ipin.haha