Keakraban 2 beradik


Dekat gambar ni bukan main lagi keakraban 2 beradik.. Tapi jangan tak tahu.. sekarang ni Alisha dah pandai tolak adik dia tau.. hangin je saya.. kesian dekat Aqilah.. Emmm tu la hakikat adik beradik.. ada time baik yang amat.. ada time gaduh.. Eh, macam saya dulu, masa kecik2, bukan main lagi bergaduh dengan adik tau.. siap baling stapler dekat kepala adik.. iskkk geram betoi ingat perangai sendiri.. Lagi satu, bergaduh sampai tarik2 rambut... tu semua kenangan masa kecik2.. bila dah besar.. takdalah macam tu.. rapat je antara satu sama lain.. (",)

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 12 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons August 22, 2013
alisha pon sama la geng ngan syawal..mmm...pon suke tolak2 adik gak
Maria Firdz Maria Firdz August 22, 2013
cara dua beradik bermain dan mnunjukkn keakrabn la tu gamaknye.. hehe
Deqla Manjew Deqla Manjew August 22, 2013
wow... so sweet laa... ;)
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ August 22, 2013
Salam K.INa..

hihi..inilah dinamakan kawan baik merangkap kawan gaduh..adik beradik sendiri.. soooo sweeet :)
ieda immi ieda immi August 22, 2013
alahh comel ! ..
apalahhh yg dibincangkan tuu kan ;)
IbuNoey IbuNoey August 22, 2013
hehe..bila aka buat entri ni,teringat pula masa kecik2 dulu.suka sgt nak gaduh dgn abang n adik..
Shima Salleh Shima Salleh August 22, 2013
bila anak no1 ngan no2 bersama mmg gitu... kdg abg buat adik, kdg adik buat abg huhuhuuu
azizah :) azizah :) August 22, 2013
biasalah tu... jijah pon masa kecik2 selalu gadoo selalu baik.. bila gadoo teruk mak rebus tali pusat keduanya kasi minum tp cmpur dlm susu la.. so tak tahu tu air tali pusat..wakaka :p
deno deno August 22, 2013
bestnya ada adik..... deno xde adik....
Mimi Azirah Mimi Azirah August 23, 2013
Biasalah kak ina.budak budak kan...sama mcm aina n auni..time baik bkn main lg pluk cium bagai..time bgado btolak tolak, cubit cubit..macam sy ngan adik no 2 n no 3 la kak ina time kecik dlu asyik nk bercakaran aje...smp skang sy igt lg sy n adk no 2 suke "dera" adik no 3 wat keje umah bile mak xde kuar keje...kitorang nih kire mcm kakak kakak tiri cinderella..adik sy no 3 tuh mcm cinderella bezanya xde prince charming aje..hahaha..skang masing2 dh dwasa memg rapat..
Mimi Azirah Mimi Azirah August 23, 2013
Kak ina sy klik exabytes..iklan nuff xkuar. .nti sy dtg lik ye klik2 iklan akak
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief September 08, 2013
alahai bestnyer tgk 2bradik ni akrab