Dagu makin meruncing?


Nak karang entry tapi rasa macam tak sempat sebabnya petang ni nak balik umah MIL.. so, just buat draft untuk publish esok je la... Apa2 pun, saya tempek sekeping gambar si dagu runcing yang dagunya makin meruncing ni haa... hihii

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 14 comments.. read them below or add one }

Che Rosliza Che Mat Che Rosliza Che Mat August 29, 2013
makin tajam dagunya...hihihi comey
syawalsimpsons syawalsimpsons August 29, 2013
geramnya tgk si dagu runcing ni
nita nita August 29, 2013
makin comellah dia...
azizah :) azizah :) August 29, 2013
makin runcing makin comel pulak..ngee
Puan Kutu Puan Kutu August 29, 2013
amboi lawa dagu anak dara ina..
lizz lizz August 30, 2013
memang comel sungguh la aqilah ni...geram la auntie nengok..dah beshar la dier ni yer...
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ August 30, 2013
Salam K.INa..

aqilah si dagu runcing ni jgk memilki bulu mata yg panjanggggg :)
IbuNoey IbuNoey August 31, 2013
alalalala,,dagu tu..makin kiut..
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief September 01, 2013
tgk dagu aqilah tingat dagu qalief..lebih kurang ja hehehe
Deqla Manjew Deqla Manjew September 02, 2013
runcingnye dagu aqilah..hihi..comei...