Dagu makin meruncing?


Nak karang entry tapi rasa macam tak sempat sebabnya petang ni nak balik umah MIL.. so, just buat draft untuk publish esok je la... Apa2 pun, saya tempek sekeping gambar si dagu runcing yang dagunya makin meruncing ni haa... hihii

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 14 comments.. read them below or add one }

Cikrosecute Cikrosecute August 29, 2013
makin tajam dagunya...hihihi comey
syawalsimpsons syawalsimpsons August 29, 2013
geramnya tgk si dagu runcing ni
nita nita August 29, 2013
makin comellah dia...
Unknown Unknown August 29, 2013
makin runcing makin comel pulak..ngee
Unknown Unknown August 29, 2013
Comelnyaaaaa aqilah..
Puan Kutu Puan Kutu August 29, 2013
amboi lawa dagu anak dara ina..
lizz lizz August 30, 2013
memang comel sungguh la aqilah ni...geram la auntie nengok..dah beshar la dier ni yer...
☾SHiemaCMa☾ ☾SHiemaCMa☾ August 30, 2013
Salam K.INa..

aqilah si dagu runcing ni jgk memilki bulu mata yg panjanggggg :)
Unknown Unknown August 31, 2013
alalalala,,dagu tu..makin kiut..
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief September 01, 2013
tgk dagu aqilah tingat dagu qalief..lebih kurang ja hehehe
Unknown Unknown September 02, 2013
runcingnye dagu aqilah..hihi..comei...