Lepas 6 bulan baru perasan

Semalam saya tengok akaun Nuffnang, sekali terpandang link referrals dari blog Muja.. Baca link tu pasal contest SEO yang Muja join... Contest tu berkenaan 10 blogger terbaik Malaysia.. Tengok tarikh bulan 2.. Aik, baru sekarang saya perasan pasal entry tu...

Saya rasa terharu sangat sebabnya antara 10 blogger terbaik malaysia yang Muja tulis tu, terselit 1 link blog saya.. (^_^).. Ohya, ni pada pandangan mata muja la yer.. bukannya pada pandangan mata dunia tau.. kikii.. walaupun saya rasa tak layak tapi saya tetap ambik entry muja tu sebagai semangat untuk saya terus berblog... Mana tau kot2 satu hari nanti ia betoi2 jadi kenyataan (",) Thanks muja

KLIK SINI JIKA NAK TAHU 10 BLOGGER TERBAIK MALAYSIA YANG MUJA SENARAIKAN

P/s : Blog & blogger maksudnya lain yer... (",)
Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 14 comments.. read them below or add one }

☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ August 27, 2013
Salam K.Ina..

hihi..klu blh, CMa pun nk senarai akak sbgi 10 blog terbaik dunia.. :)

tahniah kak!
lizz lizz August 27, 2013
Waa bestnyer ader blogger..yang adore blog kiterkan..terasa dihargai sangat...
Qashmere Qashmere August 27, 2013
Busy sangat tu pasal tak perasan kot
Unknown Unknown August 27, 2013
akak memang layak dapat top 10 blogger n blog terbaik di malaysia :)
Mimie Mimie August 27, 2013
sy de bce entry nih kak ina
Masha Meisters Masha Meisters August 27, 2013
bestnyer deapat baby twin ;-)
syawalsimpsons syawalsimpsons August 27, 2013
alhamdulillah mmg ada yang nampak keikhlasan ina menulis
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief August 27, 2013
wah tahniah kak ina..moga satu hr nanti betul2 jd kenyataan
indahhiasan indahhiasan August 27, 2013
Assalamualaikum...Tahniah akak =)lama x menjengah ke blog akk..akk msih gne number phone lame ke?kalau masih same, nnt sy nk roger akk.mk bork2 =)
Unknown Unknown August 29, 2013
blog ina ni mmg hebak pun.. deqla suka gak singgah sini.. ;)
Mrs Velentine Mrs Velentine August 29, 2013
tahniah kak..ramai yg jadi blog akak ni sebagai blog pilihan mereka