Tak update blog pun dapat earning CPUV

Hari ni saya bukak nuffnang, tengok ada CPUV yang baru.. earning dia pun dah rm16.34.. tak sangka pulak earning dia dah belas2.. Yela, saya dapat CPUV Q3 PREPAID ROAMING time saya dah cuti raya.. 2 minggu saya bercuti dari update blog.. boleh dapat belas2.. kalau update blog, lagi banyak ni kan.. kikikiii..
Alhamdulillah..

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 17 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons August 19, 2013
alhamdulillah rezeki tu ina
Unknown Unknown August 19, 2013
Alhamdulilah rezeki akak.. apa lagi update blog laju2 la kak..heee
ajumohit ajumohit August 19, 2013
tahniah ina, byk tu even tak update blog, nuff sayang lebey ni ;)
Puan Kutu Puan Kutu August 19, 2013
wah terbaik.Alhamdulillah..
eija_sweetmama eija_sweetmama August 19, 2013
Alhamdullillah rezeki, tahniah ina..
Unknown Unknown August 19, 2013
tahniah sentiasa ada BE baru
haryati haryati August 19, 2013
beshnye... alhamdulillah...syukur...
Unknown Unknown August 20, 2013
alhamdulillah..rezeki tetap berpihak pd ina.. tahniah..
Fifi Nadhrah Fifi Nadhrah August 21, 2013
alhamdulillah.. syoknye..
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ August 21, 2013
Salam K.Ina..

hihi..inilah untungnye bila UV maintain..
Advertiser pun sayangggg.. ^^

alhamdulillah..rezeki :)
tahniah..