Baru perasan pasal Aqilah..


Boleh saya macam baru terperasan satu benda pasal Aqilah... Selama ni saya duk cakap pasal dagu runcing je.. Lepas tu semalam, tengah2 duk agah Aqilah tu, saya terperasan yang sebenarnya mata Aqilah ni bulat... Mata hitam dia lagi banyak dari mata putih.. nampak penuh... Patutlah kawan saya duk cakap geram dekat mata Aqilah yang bulat... Alahaiii siannya... ibu dia baru perasan.. hihii

Lagi satu pasal Aqilah, selama ni, orang duk cakap aqilah ni muka dia macam boboy.. rasa sekarang ni dah ada nampak macam gegirl sikit kan.. dah nampak suwitnya.. (^_^)

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau ringankanlah dan sembuhkanlah kesakitan yang sedang ditanggung oleh MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 28 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons August 05, 2013
tp pada sue la ina...nampak izz kat aqilah ni tau..tak sabar nak G umah ina
Nor Azlina Teh Hassan Nor Azlina Teh Hassan August 05, 2013
yeaaaaa...sy suka aqilah yg mata bulat..pipi pun tembam mcm ibu tu..hihi
Nor Azlina Teh Hassan Nor Azlina Teh Hassan August 05, 2013
dia sebenarnya lg sweet dr Alisha laaaa..tk caye tgk ms dia dh besar sikit nti..
Nor Azlina Teh Hassan Nor Azlina Teh Hassan August 05, 2013
dia sebenarnya lg sweet dr Alisha laaaa..tk caye tgk ms dia dh besar sikit nti..
Dylla Abas Dylla Abas August 05, 2013
nnt dh besar sket mesti comel mcm kakak dia jgk :)
Ema Johari Ema Johari August 05, 2013
aqilah mcm chubby sikit yer
MyFreeMinded MyFreeMinded August 05, 2013
sekejap tul masa berlalu.. dah besar anak dara ni.. nenanti nampak lah kecantikkannya macam maknya..
Deqla Manjew Deqla Manjew August 05, 2013
yup.. mmg bulat mata dia.. mata deqla pun bulat gak tp bola mata hitam x penuh mcm aqilah..;)
Deqla Manjew Deqla Manjew August 05, 2013
yup.. mmg bulat mata dia.. mata deqla pun bulat gak tp bola mata hitam x penuh mcm aqilah..;)
Kakzakie Kakzakie August 05, 2013
Kalau dah pakai klip rambut ke ikat reben mesti nampak perempuan...
zety zety August 05, 2013
anak2 mata besar mmg comell..hihi..sepet pon comel jugak ;)
azizah :) azizah :) August 05, 2013
haah kak..mmg nampak anak mata hitam aqilah lagi banyak dr putih! comel oke..
Ainim Suju Ainim Suju August 05, 2013
betullah, mata dia bulat..sama macam kakak dia je rasanya
Si Matatajam Si Matatajam August 06, 2013
Ha'ah besaqnya Bulat ja mata Aqilah tu ^_^
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra August 06, 2013
Hihi...comey ja alisha..;-)
Cik Nur™ Cik Nur™ August 07, 2013
a'ah la..mata hitam dia lebih byk dari mata putih..

comell.:)
deno deno August 11, 2013
memang bulat mata aqilah! comel!
Fiza Rahman Fiza Rahman August 14, 2013
Mata bulat, pipi bulat...memang sweet ☺☺
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ August 17, 2013
salam k.ina..

hihi..tang mata tu mmg dah lama perasan..cma suke tgk mata hitam yg besar& penuh...nmpk comel..

besar nnti msti same cantik mcm kakak alisha ni.. :)
ayut ayut August 17, 2013
Aqilah mata bulat!hihihi...nnt bila dh makin besar muka ye makin beruabh :)
ayut ayut August 17, 2013
Aqilah mata bulat!hihihi...nnt bila dh makin besar muka ye makin beruabh :)
Puan Kutu Puan Kutu August 18, 2013
muka aqilah mmg macam boboi..nti dah besar mesti berubah n cantik..:)
Mrs Velentine Mrs Velentine August 19, 2013
mcm boboy tapi cute kan..
Shima Salleh Shima Salleh August 20, 2013
hemm dah nmpk cam gegel.. tapi afiq yg dah 2thn ni pun kdg2 org masih tanya dia perempuan ke lelaki ekekekeke
Shima Salleh Shima Salleh August 20, 2013
hemm dah nmpk cam gegel.. tapi afiq yg dah 2thn ni pun kdg2 org masih tanya dia perempuan ke lelaki ekekekeke
Fifi Nadhrah Fifi Nadhrah August 21, 2013
comel.. memang betul.. mate aqilah banyak hitam.. geram.. comel..