Si budak aktif

Aqilah memang anak yang aktif... Aktif sampai semua kerja dia nak buat


Termasuklah tarik komputer saya ni haaa....


Habis senget benget dibuatnya.. Nasib tak terjatuh atas lantai..

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 16 comments.. read them below or add one }

Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief August 27, 2013
aqilah oh aqilah aktifnyer dia..semua nk ditarik yer
syawalsimpsons syawalsimpsons August 27, 2013
aktif betoi die ye...fiza rahman kata muka izz ada muka aqilah tau
azizah :) azizah :) August 27, 2013
amboiii aqilah! kuat sangat tu nak tarik ye..
Cik Nur™ Cik Nur™ August 27, 2013
kena pantau selalu ni..risau kalau2 timpa dia...
Mimi Azirah Mimi Azirah August 27, 2013
Memang aktif aqilah nih
Cik Ain Cik Ain August 27, 2013
hehe..memang aktif sungguh ..
zety zety August 27, 2013
anak bijak ibu ye ;)
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ August 28, 2013
Salam K.inA..

hihi.. aqilah dah pandai nk megexplore brg2 ibu dia ni... :)
Che Rosliza Che Mat Che Rosliza Che Mat August 28, 2013
hihihi...memang aktif...jangan di timpa dengan komputer tue sudah ya Aqilah...
nanakimie nanakimie August 28, 2013
aqilah nak letak bawah tu,heee...susah duk atas meja katanya:)
Nora Karim Nora Karim August 29, 2013
hahhah comel... kuat betul dia boleh tarik tu...
Deqla Manjew Deqla Manjew August 29, 2013
haha.. dia nak update blog jugak tu ina..
Mrs Velentine Mrs Velentine August 29, 2013
makin aktif si adik ni yea..comel