Sanggup berhenti main tengok video

Si budak kecik yang layan video pembelajaran.. (",)


Aqilah suka dengan video ni.. maybe sebab gambar dia cantik kot.. terang je warna dia... Video ni memperkenalkan anggota badan..


Tengah main sanggup berhenti nak tengok.. hihii


Ya Allah Ya Tuhanku... Kau ringankanlah dan sembuhkanlah kesakitan yang sedang ditanggung oleh MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon..

 

{ 14 comments.. read them below or add one }

intanfirdaus247 intanfirdaus247 August 01, 2013
kanak2 mmg mudah tertarik especially dengan warna warna terang kan
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ August 01, 2013
salam K.ina..

bagusnye...dah ade minat nk belajar.. :)
azizah :) azizah :) August 01, 2013
bijak sangat aqilah ni..suka tengok!
Cik Nur™ Cik Nur™ August 02, 2013
hehehe..pandai dia.. :)
Deqla Manjew Deqla Manjew August 02, 2013
haha... kusyuk nmpk tgk tv.. smpai yg lain dah lupa dahhh..
lynndamya lynndamya August 02, 2013
haha comel, dak2 kecik suka tgk kartun and iklan, selamat hari raya kak..hehe
Effa Eddy Effa Eddy August 02, 2013
Color memang memainkan peranan penting untuk proses pembelajaran
Ema Johari Ema Johari August 02, 2013
amboii siap nak panjat almari lagi aqilah
deno deno August 04, 2013
pandai aqilah..... good!:)
Puan Kutu Puan Kutu August 04, 2013
bgus ni dr kecik tgok nti besar spt pandai..

macam kawan kepada kawan adik sy,dr baby lg pasang tv cite omputih.dh beso speaking kemain slang.p sekolah org takmo kawan sbb tak faham apa dia cakap.ckp melayu tak reti sgt.muahaha.
ayut ayut August 04, 2013
alololo...aqilah ni...bgus yer..suka agknya dia tgk gambar tu../.
QasehnyaRania QasehnyaRania August 20, 2013
bijak2.

*ye, sy dah buat macam tu sebelum suruh eca tengokkan. itu yg pelik bin ajaib tu.selalunya sekali pasang dah ok. just wait n c. hihi

jgn tak dapat udoh ler.huhu