Aksi Alisha sebelum ibu bagi hadiah

Lepas balik dari beli TAB untuk Alisha, saya tak terus bagi tau... Tapi saya install game PAO dulu baru bagi dekat dia..

Hebatnya ibu Alisha ni kan.. siap merakam aksi-aksi alisha sebelum dapat TAB.. hihi


Alisha buat tak tahu je bila saya panggil dia nak bagi TAB... maklumlah.. TAB tu saya letak dalam bag kertas.. so, dia tahulah yang dalam tu ada TAB...

Saya bagitahu la yang saya nak bagi hadiah dekat dia... Baru dia datang... datang dengan muka seronok + malu2 alah.. hahaaa.. Ohya, saya jugak ada rakam video aksi dia lepas dapat bag kertas tu.. Nanti saya upload video pulak... (",)

Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.

{ 20 comments.. read them below or add one }

DYatie ABakar DYatie ABakar August 20, 2013
alololo.. tak sabar lak nak tengok video dia.. :D
Ibu Lala Ibu Lala August 20, 2013
Bestnya alisha dpt tab. Ank2 akk pun ipad sorabg satu kecuali yg sulung je. budak2 skrg hebat2 kn ttg it nih.
Ainim Rashihah Ainim Rashihah August 20, 2013
alahai..senyum meleret dia nak dapat hadiah.. :)
ayuzan ayuzan August 20, 2013
suka alisha ya..hehe
Unknown Unknown August 20, 2013
seronok kemain dia ek..:)
Mrs Velentine Mrs Velentine August 20, 2013
malu2 kucing dia kan..done white
Unknown Unknown August 20, 2013
elelele suka la tu dapat hadiah..hehe
emarieys emarieys August 20, 2013
sinyum simpul nak dapat hadiah
Unknown Unknown August 20, 2013
Seronok betul rupa alisha ;D hee
eija_sweetmama eija_sweetmama August 20, 2013
hihi..comel je muka alisha happy dpt tab..:)
Puan Kutu Puan Kutu August 20, 2013
pic last tu muka alisha sgt comel.suka sgt la tu dpt tab
Mimie Mimie August 20, 2013
Alisha xsabar nak dpt tab tuh
Miss N™ Miss N™ August 21, 2013
comei muka dia malu2...
seronoknya dia dapat hadiah...
Fifi Nadhrah Fifi Nadhrah August 21, 2013
alahai.. comelnye alisha..
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ August 21, 2013
Salam K.Ina..

hhihi..kemain berseri2 wajah alisha ni nk dpt present dari ibu yee.... :)
haryati haryati August 21, 2013
seronoknye dia..... dapat hadiah...
Unknown Unknown August 21, 2013
seronoknye dia dpt tab... ;D