Telekung solat untuk Alisha & Aqilah


Finally 2 orang anak solehah saya ni dah ada telekung solat masing2... Dah boleh join g teraweh tahun ni... hihi... Eh, boleh ke... kalau Alisha tu memang boleh tapi Aqilah tu la... tak berapa nak yakin kot2 saya solat, dia lesap ntah ke mana...

Kalau ada antara u all yang nak tempah TELEKUNG SOLAT UNTUK ANAK2 OR UNTUK DIRI SENDIRI BOLEHLAH CONTACT UMMU MUHAMMAD... JAHITAN DIA MEMANG SUPERB...!!  Dah 2 kali saya tempah dengan Ummu Muhammad ni... sangat2 senang bekerja dengan ummu muhammad ni... Harga berpatutan..!!

Baca entry saya berkaitan Telekung buatan Ummu Muhammad ni di entry INI & INI...

UPDATE :-

SAYA BELI TELEKUNG ALISHA DENGAN HARGA RM55 (saya buat tempahan bulan 2 tapi baru up entry, harga terkini boleh terjah website ummu muhammad).. BAGI SAYA HARGA DIA SESUAI DENGAN KUALITI... LAGIPUN SAYA RASA "SEGAN" DEKAT DIRI SENDIRI.. BAJU MEREKA SELAMA NI SAYA BELI TAKDA PUN NAK BERKIRA SANGAT.. TAKKAN SAYA NAK BELI TELEKUNG SOLAT YANG KUALITI BAGUS NI SAYA NAK BERKIRA... TELEKUNG NI PUN AMAT BERGUNA UNTUK MASA DEPAN ANAK2 SAYA.. INSYAALLAH..

"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"
"Ya Allah, sesungguhnya aku (Noorzarina binti Ahmad Tazari) namakan anak yang berada dalam kandunganku ini dengan nama Muhammad. Maka jadikanlah dia anak lelaki dengan kebenaran empunya nama yang mulia ini, iaitu penghulu kami Muhammad s.a.w."

{ 16 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons June 16, 2014
alahai bestnya memasing dah ada telekong kan
Unknown Unknown June 16, 2014
alaaa...comey sangat!!
AL FAJR TRAVEL JOHOR AL FAJR TRAVEL JOHOR June 16, 2014
Bismillahirrahmanirrahim..

Assalammualaikum wbt

ALFAJR TRAVEL & TOURS SDN BHD (768307-X) (KPK/LN 5056/1) menyediakan perkhidmatan UMRAH.

Pakej Umrah December (Musim cuti sekolah) dari harga RM4,790.

Layari:

umrahjohor.blogspot.com
www.alfajrtravel.com.my

Hubungi:
07-2344437
(utk sebarang pertanyaan)
shahdiana shahdiana June 16, 2014
comel je anak solehah berdua ni ye...
Mimie Mimie June 16, 2014
Memg cntikla kak ina...nti nk order utk aina auni jugak
Unknown Unknown June 16, 2014
comelnya.. sure lagi teruja nak bersolat pasni.. motivasi jugak kan.. :)
Shida Radzuan Shida Radzuan June 16, 2014
cantiknye :)
happy mereka dua ade telekung yg sama wane yg sama ..pink lg pndai akak pilih hehee..
Sheila Adziz Sheila Adziz June 16, 2014
ala... comelnyer pakai telekung baru yer... pasni leh terawih la yer...:)
lynndamya lynndamya June 16, 2014
Salam..haha comelnya budak 2 orang ni pakai telekung.. :D si kecik tu comel gila kecikkk je..hahaha.. :D
tifaanvar tifaanvar June 16, 2014
cntik trletak je telekung kedua adk beradik ni
jamilahamzah jamilahamzah June 16, 2014
erm, mak kak ja pernah pesan.. kalau nak beli telekung jangan tawar menawar...beli ajer... kalau mampu bl, tak mampu jgn beli..
Unknown Unknown June 17, 2014
alahai comelnya anak solehah ni pakai telekung.. sejuk mata memandang..
Fiza Rahman Fiza Rahman June 17, 2014
Cantik & comel. Nak terjah blog dia jap.
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ June 18, 2014
salam k.ina..

hihi..sejuk mata memandang,,, comel kaler pink tu...
Syamimi Saad Syamimi Saad July 07, 2014
Cntik telekung bdak2 tu..