Baju skirt untuk anak umur lebih kurang setahun RM19

Malas plak rasa nak salin balik ayat ni dari FB saya... so, saya copy paste je la yer... hihii

Nak tanya kawan2 kot2 ada yang BERMINAT NAK BELI baju macam dalam gambar ni.. Actually saya beli untuk Aqilah, tapi singkatlah plak... Untuk umur Aqilah setahun 8 bulan ni, baju ni hanya bawah sikit je dari lutut... maybe sebab Aqilah ni jenis kurus tinggi... So, saya rasa kalau nak cun, UNTUK ANAK YANG BERUSIA SETAHUN la baju ni... SAIZ 90... Ohya, NI BAJU BARU YER... SAYA TAK BAGI PUN ANAK SAYA SARUNG LAGI BAJU NI... TIME DAPAT TU, JUST UKUR BAJU NI DEKAT BADAN DIA JER.... BAJU NI SAYA DAPAT SEMALAM... Kiranya alasan saya nak jual baju ni SEBAB AQILAH TAK MUAT... SAYA NAK JUAL MURAH JE... SEHELAI RM 19.. Kalau ada yang berminat, boleh PM saya yer.. (",)





Labuh baju ni lebih kurang 50cm dari bahu ke bawah...



Labuh baju ni lebih kurang 48cm dari bahu ke bawah..

Baju ni saya beli online tau, so, itu yang saya tersilap beli tu.. baju ni katanya untuk umur 2 tahun tapi dah anak saya ni umur setahun lebih dah gaya macam 2 tahun lebih.. itulah masalahnya... hahah



"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"
"Ya Allah, sesungguhnya aku (Noorzarina binti Ahmad Tazari) namakan anak yang berada dalam kandunganku ini dengan nama Muhammad. Maka jadikanlah dia anak lelaki dengan kebenaran empunya nama yang mulia ini, iaitu penghulu kami Muhammad s.a.w."

{ 15 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown June 23, 2014
cantik !! tapi anak sedara gegirl baru nak keluar bulan 9 nih ...hmmm ..heheheee
Unknown Unknown June 23, 2014
cantik!!! tapi anak sedara gegirl yuyu bulan 9 nih baru lahir .. hmmm .. hehehee .
Unknown Unknown June 23, 2014
tu kalau boleh beli baju besar je terus kan. hakimi mmg pakai baju budak2 besar..hihihi
emarieys emarieys June 23, 2014
ini yang susah sikit bila beli online....tapi dah terjual yer.
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ June 23, 2014
salam k.ina..
kalo seri kompom x muat.. hehe..
alhamdulillah..dah ade pembeli..tp mmg cantik la mini gaun ni ^^
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ June 23, 2014
salam k.ina..
kalo seri kompom x muat.. hehe..
alhamdulillah..dah ade pembeli..tp mmg cantik la mini gaun ni ^^
Mimie Mimie June 23, 2014
ank sy xmuat la...
tifaanvar tifaanvar June 23, 2014
cntk sangt bajunya. Sayang aqilah x muat
PCL PCL June 23, 2014
Emmm.. Nampak dah ada yg book tu...cantik .
lynndamya lynndamya June 24, 2014
wahh cantik baju nya ! ala2 princess2 gitu~ hehe.. :D