Pengumuman Mini Giveaway #26

Seperti yang saya janji, Mini Giveaway #26, hadiahnya adalah pakaian raya untuk anak soleh & solehah.. Hadiahnya tak seberapa tapi saya harap ianya dapat menggembirakan hati anak2 ahli syurga ni nanti... InsyaAllah...


Untuk anak soleh, hadiahnya adalah KAIN SAMPING warna biru SAIZ L... Untuk anak usia berapa saya tak pasti la yer cuma yang saya tahu ianya saiz L... (^_^)


Manakala untuk anak solehah pulak, BAJU SKIRT SAIZ 18Y... tak pasti pulak untuk usia berapa.. WARNA PINK... Di bahagian pinggang tu ada belt... kita boleh adjust la nak bagi nampak ramping ke tak... (",)


Total hadiah untuk Mini Giveawy #26 ada 7 tau... Sehelai samping, sehelai baju skirt & 5 bekas tisu... cabutan pertama nanti saya akan bagi baju skirt, cabutan kedua saya akan bagi kain samping & cabutan ketiga hingga ketujuh saya akan bagi sarung tisu... 

Mini Giveaway #26 akan dilancarkan esok @ 24/06/2014 dari pukul 7 pagi hingga pukul 12 tengah malam... Semua orang boleh join yer... tak kira u all blogger or tak.. Untuk bulan depan, saya akan bagi duit raya pulak yer... bulan 8 saya tak pasti lagi macamana, tengok keadaan sebab bulan 8 saya dijangka bersalin...


"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"
"Ya Allah, sesungguhnya aku (Noorzarina binti Ahmad Tazari) namakan anak yang berada dalam kandunganku ini dengan nama Muhammad. Maka jadikanlah dia anak lelaki dengan kebenaran empunya nama yang mulia ini, iaitu penghulu kami Muhammad s.a.w."

{ 19 comments.. read them below or add one }

☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ June 23, 2014
salam k.ina..
wah byknye hadiah..alhamdulillah..byk memberi byk menerima :)
tk sabar nk menjoin esok.. ^^
Mrs Velentine Mrs Velentine June 23, 2014
insyaallah join...cantik hadiahnya
mama lynn mama lynn June 23, 2014
nak adiah.. hehe macam best je kan. lynn xde mood nak buat entri lately ni. tumpang lalu blog kawan2 je la
ayuzan ayuzan June 23, 2014
Anak soleh dan solehah kite dalam perut lagi. Tapi buleh join kan kak ina? Ihihihi..
Cik Rose Cik Rose June 23, 2014
ok, Ros menanti esok :)
Unknown Unknown June 23, 2014
alaa.. dah lama x mai sini.. boleh ke join? segan dah x tegar mcm dulu2 dah..huhu
Unknown Unknown June 23, 2014
harap2 sempat nak join ni
fieda fieda June 23, 2014
kfieda akan cuba joinkan diri..hihi...kalau ada rezeki dpt la ksi present kt anak buah..maklum la dh takde ank kecik..ina dh nk bersalin ye..kejap je kann
IntaNBerliaN IntaNBerliaN June 25, 2014
@Deqla Norumara

deqla ni mengada2 tau... boleh je join.. hihi
QasehnyaRania QasehnyaRania June 26, 2014
semoga murah rezeki ina sekeluarga aamiin
Syamimi Saad Syamimi Saad July 06, 2014
Murah rezeki akk buat ga ni..