2 beradik bergaya dengan kaca mata hitam


Wah, kaca mata hitamlah sangat kan... (",)... saya suka tengok budak2 pakai spek mata hitam ni.. nampak macam comel je... dah la budak2 memang dah comelkan... pulak tu budak2 ni kalau pakai spek mata hitam, nampak macam confident je gaya dorang... takda rasa nak malu2 ke apa... hihii... Spek mata 2 beradik ni, saya beli dekat Cameron Highlands hari tu.. murah je u all.. RM7 je satu... ahhah... Jadilah, budak2 bukan pakai beria sangat pun.. 


Alisha ni memang dah banyak spek mata hitam... Aqilah baru pertama kali beli dekat dia... Ingatkan dia tak reti nak bergaya... Sekali dah beli & bagi pakai, tak nak buang pulak... pandai plak dia nak bergaya dengan spek dia tu.. hahah... Kakak Alisha tak yah cakap la, memang jenis suka bergaya.. Ikutkan Alisha, malam pun nak pakai spek mata hitam jugak.... Mana taknya, tengok abah dia guna, dia pun sibuk nak guna... tapi dia tak sedar yang abahnya guna spek khas untuk malam @ silau...


"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"
"Ya Allah, sesungguhnya aku (Noorzarina binti Ahmad Tazari) namakan anak yang berada dalam kandunganku ini dengan nama Muhammad. Maka jadikanlah dia anak lelaki dengan kebenaran empunya nama yang mulia ini, iaitu penghulu kami Muhammad s.a.w."

{ 9 comments.. read them below or add one }

Zara Nurhaidah Zara Nurhaidah June 09, 2014
alahaii.. comel ny diaa.. =) selamat pagii sis !
Maria Firdz Maria Firdz June 09, 2014
aha... cun la dia...
Falsya Falsya June 09, 2014
Hehee..comell sgt dua beradik nie pakai shades..;))
Mas Zull Mas Zull June 09, 2014
assalamualaikum intan...comel nyer...;)
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ June 10, 2014
Salam K.Ina..

heheh..dah gaya model spek..
meh pinjam untie sat buleh... ?
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ June 10, 2014
Salam K.Ina..

heheh..dah gaya model spek..
meh pinjam untie sat buleh... ?
azizah :) azizah :) June 11, 2014
alalalala comelnyaaa.... :)
Mimi Azirah Mimi Azirah June 12, 2014
Hehehe...budak budak kan kaa ina memg pndai bergaya