Terengganu nantikan kepulangan kami...

Esok adalah saat yang ditunggu2... Esok kami sekeluarga akan balik TERENGGANU...!! Tak sabarnya rasa nak balik... setahun sekali je kami balik Terengganu ni tau... tu yang excited dia lain macam... Terengganu ni negeri kelahiran saya... Semasa di Terengganu saya duduk dekat Kuala Ibai... Bersekolah dekat Sekolah Pusat Kuala Ibai.. Sekolah menengah dekat sekolah Sultan Sulaiman... Intro dah gaya macam sesi memperkenalkan diri pulak dah... hahahha... Eh, ada antara u all yang baca entry ni satu sekolah or satu kampung dengan saya di Terengganu tak?... Kalau ada, sila2 lah kenalkan diri yer... mana tahu kot2 kita pernah berkawan ketika di Terengganu dulu... Boleh jejak kasih... wahh gitu... (^_^)

Ohya, bila saya bercuti ni, u all datang jugak blog saya tau... takyah nak tunggu saya share link entry dekat FB sebab ianya takkan berlaku time saya bercuti ni... terus je datang tau... Gigih saya karang entry untuk buat auto publish dari hari khamis hingga hari selasa... Sabtu & Ahad takda entry baru yer... saya dah siapkan 2 3 entry sehari... Pada u all yang kirim saya rempah gulai cap bunga ros, InsyaAllah saya akan beli nanti... kalau ada lagi antara u all yang nak, boleh gtau saya sebelum esok yer.. Time bercuti nanti, maybe saya takda masa nak tengok blog.. tapi kalau setakat FB & emel tu, InsyaAllah la saya layan jugak... yang tu kene on sebab takut ada orang order EPHYRA... muahhahha

InsyaAllah pukul 7 pagi esok kami akan gerak dari Sungai Petani... Parent saya akan gerak dari Chemor... kami akan bertemu dekat perhentian highway gerik... Apa2 pun, doakan moga perjalanan kami semua selamat yer u all... Take care... Jangan lupa singgah blog saya walaupun saya bercuti... (^_^)


"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"
"Ya Allah, sesungguhnya aku (Noorzarina binti Ahmad Tazari) namakan anak yang berada dalam kandunganku ini dengan nama Muhammad. Maka jadikanlah dia anak lelaki dengan kebenaran empunya nama yang mulia ini, iaitu penghulu kami Muhammad s.a.w."
Terengganu nantikan kepulangan kami...

{ 20 comments.. read them below or add one }

Izwa Kamaruddin Izwa Kamaruddin June 04, 2014
seronok nyer terengganuuuu!!
mila mila June 04, 2014
lor, sis org ganu ke? sy pon ganu gak tp kt Paka..hehehe...

wah siap ada yg tempah rempah gulai lagi..hehe....kat cni mujur ada jual kat pasar borong selangor tu..
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra June 04, 2014
moga selamat dlm pjalanan yer kak....amin
Fiza Rahman Fiza Rahman June 04, 2014
Happy holiday. Smoga perjalanan pergi dan balik dipermudahkan olehNYA.
Maria Firdz Maria Firdz June 04, 2014
moga dipermudahkan urusan kak ina... slmt bercuti...
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ June 04, 2014
Salam K.Ina..

hihi...ni terengganu kami datang lah ni ye..
selamat bercuti akak dan sekeluarga..jgn lupe amek pic manyak2..
rempah cma jgn dilupe.. ehehehe.. :)

semoga selamat pergi dan balik nnti
msredcheesecake msredcheesecake June 04, 2014
seronoknya nak balik kpg... anak2 mesti suka
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI June 04, 2014
moga semuanya slmat ya kak..

syawalsimpsons syawalsimpsons June 04, 2014
moga di permudahkan perjalanan yee....selamat pergi dan kembali ye ina....adik ina ikut sekali ke....
Syira Lokman Syira Lokman June 04, 2014
terengganu..lama tak pergi :D
Unknown Unknown June 04, 2014
Selamat blk kampung!! Kita pon org trg...hihi..
tifaanvar tifaanvar June 04, 2014
semoga selamat pergibalik.
mama lynn mama lynn June 04, 2014
semoga dipermudahkan ye. wahh lalu kg lynn jugak tu. grik..... nnt sampaikan salam pd org kt. kakak ipar lynn tinggal di kg atas tol
Dayang Deno Dayang Deno June 04, 2014
wahhh.... akak balik terengganu esok! Deno balik Terengganu sabtu atau ahad ini dari KL^^
emarieys emarieys June 04, 2014
seronoknya dapat balik kampung...selamat bercuti..akak hari sabtu baru balik.
IDAZS IDAZS June 04, 2014
salam kenal.. saya pun orang terengganu dan balik terengganu pun boleh dikatakan setahun sekali.. huhuhuhuhu...

rempah bunga ros memang sedapkan.. selalu beli byk byk wat stok.. hehehe
aziazib aziazib June 05, 2014
semoga selamat pergi dan balik. ikutkan minggu ni ada kenduri adik ipar kat dungun tapi xlarat nak jalan jauh mengandung2 ni...
QasehnyaRania QasehnyaRania June 06, 2014
selamat bercuti.
jaga diri n family :)

Mimie Mimie June 07, 2014
Selamat oergi dan balik kampung kak ina
Unknown Unknown June 08, 2014
bila la jijah nak g tengganu lagi ni.. rindunyaa masjid kristal!