Pemenang Mini Giveaway #26

Saya dah suruh Alisha lakukan 7 cabutan.. straight to the point la yer... Senarai pemenang seperti di bawah yer... Harap semua pemenang akan bagi details dekat saya sebelum pukul 12 tengah malam ini (26/06/2014)... Jika tak, esok saya akan umum pemenang yang baru... Boleh PM ALAMAT & NAMA DI FB saya...


CABUTAN PERTAMA : HADIAH BAJU SKIRT

CABUTAN KEDUA : HADIAH KAIN SAMPING

CABUTAN KETIGA HINGGA KETUJUH : HADIAH SARUNG TISU




*yang saya potong link tu sebab dah bagi details yer

"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"
"Ya Allah, sesungguhnya aku (Noorzarina binti Ahmad Tazari) namakan anak yang berada dalam kandunganku ini dengan nama Muhammad. Maka jadikanlah dia anak lelaki dengan kebenaran empunya nama yang mulia ini, iaitu penghulu kami Muhammad s.a.w."
Pemenang Mini Giveaway #26

{ 21 comments.. read them below or add one }

Ibu Yusuf Maryam Ibu Yusuf Maryam June 26, 2014
Tahniah pada yg berjaya.. :D
Unknown Unknown June 26, 2014
Ehh...kita menang?? Alamak sempat lg ke claim hadiah??
Maria Firdz Maria Firdz June 26, 2014
tahniah buat pemenang... :)
Mimie Mimie June 26, 2014
tahniah kpd pemenang
Ibu Lala Ibu Lala June 26, 2014
Wah...tahniah kepada pemenang. Cepat cepat bagi alamat. Kalau tidak akk yg nak hadiah tu.....
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra June 26, 2014
Akak....sy dpt sy dpt..alhamdulillah...
fieda fieda June 26, 2014
tahniah semua..kfieda boleh terlepas lak aritu nk tggal link..hahaha..terlupe konon beria nk join..
Unknown Unknown June 26, 2014
yeaaahhh .... bertuah ,no.2 ... yahuuuuu ...thankz akak ;)
Unknown Unknown June 26, 2014
tahniah pd pemenang semua
shahdiana shahdiana June 27, 2014
tahniah semua..takde rezeki buat kali ni...
Fiza Rahman Fiza Rahman June 27, 2014
Tahniah buat pemenang.
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ June 27, 2014
salam k.ina..
dah ade cabutan baru..
tahniah buat pemenang terpilih :)
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ June 27, 2014
salam k.ina..
dah ade cabutan baru..
tahniah buat pemenang terpilih :)