Aksi Alisha bergambar

Ini cerita bulan 1 hari tu yer... Baru terhegeh2 nak buat entry... ahhah... Time ni kami dekat rumah MIL, anak solehah ni suruh maksu @ adik ipar saya ambik gambar dia... dah macam2 posing Alisha buat.. 


Bab posing tak payah di ajar... tahu je nak buat camne...


Time ni Alisha tengah berisi.. bukan main bolat lagi muka anak solehah ni haaa


Spek siap letak atas kepala lagi yer... tak menahan nak bergaya... hahah


Tak pasti plak saya Alisha ni guna spek mata sape... yang pasti pak menakan dia punya la kan


Posing camni saya tak tahu dia tengok mana... samada dia sendiri yang buat  or maksu dia yang jadi tukang ambik gambar time tu ajar posing camtu... saya tak pernah tengok dia buat gaya camni...


"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"
"Ya Allah, sesungguhnya aku (Noorzarina binti Ahmad Tazari) namakan anak yang berada dalam kandunganku ini dengan nama Muhammad. Maka jadikanlah dia anak lelaki dengan kebenaran empunya nama yang mulia ini, iaitu penghulu kami Muhammad s.a.w."

{ 12 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons June 06, 2014
alahai sweetnya dier pose gitoo yee
Maria Firdz Maria Firdz June 06, 2014
anak-anak skrg mmg pndai beraksi depan kamera.. :)
tifaanvar tifaanvar June 06, 2014
dh ank blogger mstlah pandai posing.hihihi
Zara Nurhaidah Zara Nurhaidah June 06, 2014
pndai ny bselfie.. hehehe
QasehnyaRania QasehnyaRania June 06, 2014
hihi.ada ada je gayanya ye.
slamat bercuti :)
Ema Johari Ema Johari June 06, 2014
bukan main lagi macam-macam pose nya.
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ June 06, 2014
Salam K.ina..

hihhi..dah buleh jadi model spek mata dah ni... ^^
lynndamya lynndamya June 06, 2014
Salam..hahaha mmg pandai pose~ tp pose2 ni ala2 pengaruh kpop ni..ayokk~ haha :D
Mimi Azirah Mimi Azirah June 07, 2014
Mcm mcm gaya alisha berposing
azizah :) azizah :) June 08, 2014
pandai bergaya anak sorang ni ye