Hadiah untuk TOP KOMENTAR @ BERLIAN YANG BERSINAR

Semalam kan saya dah buat entry bagitahu saya nak bagi SAPU TANGAN EXCLUSIVE MALAYSIAN BATIK yang saya beli dekat Noor Arfa Batik di Terengganu kepada TOP KOMENTAR @ BERLIAN YANG BERSINAR... So, hari ni saya nak bagitahulah siapa yang dapat sapu tangan tu...

 

Sapu Tangan Exclusive Malaysian Batik yang dalam kotak 4 segi tu yer... Saya beli 6 helai, so dengan kata lain, akan ada 6 orang yang akan dapat sapu tangan Exclusive Malaysian Batik ni... Sapu tangan ni terpulang dekat u all samada u all nak guna ke or nak simpan dalam almari je ke or nak letak dalam frame ke... mana2 pun boleh... kot2lah u all sayang nak guna kan... macam saya ni haa... kalau yang camgini sayang sikit nak guna... hahhaha


Tapi sebelum tu saya mintak maaf dekat siapa2 antara 6 orang tu nanti yang dapat sapu tangan yang saya dah bukak ni yer... Bukan bukak sebab guna yer tapi sekadar untuk ambik gambar supaya u all dapat lihat gambaran sebenar sapu tangan tersebut... (",) Ohya, lagi satu, nak mintak maaf gak sebab macam biasa, saya takkan sesekali bagitahu bila saya nak bagi hadiah dekat Top Komentar.. Lagipun saya tak pernah tetapkan bila waktu saya "wajib" bagi hadiah dekat top komentar... ianya datang sendiri.. bila saya rasa nak bagi, saya bagi...tapi biasanya "rasa" tu datang time saya pergi bercuti la... Ok, kita teruskan kepada senarai nama yang akan dapat Sapu Tangan Exclusive Malaysian Batik...


Senarai TOP KOMENTAR @ BERLIAN YANG BERSINAR ni, saya ambik dalam tempoh sebulan tau... berakhir pada 10/06/2014 baru ni.. Ada 5 TOP KOMENTAR semuanya... Manakala yang lagi sehelai sapu tangan tu, saya akan bagi pada pembaca blog saya ni yang rajin jugak tinggalkan jejak walaupun saya sangat jarang membalasnya... sekadar boleh kira dengan jari jer... Yang saya maksudkan tu adalah..


Nanti saya akan contact u all untuk mintak alamat.. Btw, TERIMA KASIH jugak untuk u all yang lain yang selama ni tak jemu2 singgah blog saya... tak kiralah samada u all silent reader ke or readers yang tinggal jejak di blog saya... 


"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"
"Ya Allah, sesungguhnya aku (Noorzarina binti Ahmad Tazari) namakan anak yang berada dalam kandunganku ini dengan nama Muhammad. Maka jadikanlah dia anak lelaki dengan kebenaran empunya nama yang mulia ini, iaitu penghulu kami Muhammad s.a.w."

{ 20 comments.. read them below or add one }

ayunidati ayunidati June 12, 2014
cantik.. tahniah pada siapa yang berjaya..
Hanim Hanim June 12, 2014
Tahniah pada mereka semua ^^
Unknown Unknown June 12, 2014
seronoknya boleh dpt hadiah!! :)
mila mila June 12, 2014
wah tahniah pd yg dpt adiah tu :-)
Fiza Rahman Fiza Rahman June 12, 2014
Alhamdulillah. Rezeki. Thanks ina. Smoga rezeki bertambah murah.
tifaanvar tifaanvar June 12, 2014
tahniah kpd yg bakal dpt sapu tangan yg sngt cantik ni
Maria Firdz Maria Firdz June 12, 2014
Tahniah buat semua dan terima kasih kak intan...
QasehnyaRania QasehnyaRania June 12, 2014
tahniah buat kesemuanya
kalau saya , saya buat frame je tu.hihi.
gosok cntik2 masuk frame..
Unknown Unknown June 12, 2014
wahh bestnyaa ^_^ tahniahhh!
Mimie Mimie June 12, 2014
Alhamdulillah...terima kasih kak ina..
emarieys emarieys June 12, 2014
tahniah untuk mereka...cantik sapu tangan tu.
lynndamya lynndamya June 12, 2014
Salam..waaahhhh...nak tersedak sy yg tgh makan ni...saya??? wahhh ! tak sangka betul! Time kasih kak..yeayy dpt sapu tgn batik yg ekslusif lah :D..haha thanx2 akak! :D

Owh ya, lepas ni mmg sy tetap dtg sini baca entry dan komen mcm selalu tau, akak jgn fikir sy nak hadiah pulak tau..haha segan sy.. :D yeay !
zachflazz zachflazz June 12, 2014
ahai eloknya hadiah dari Intan. sayang takda untuk saya, hehe
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ June 12, 2014
salam k.ina..
hehehe..terase pemes kejap..tp ada nama cma kat entry cik su.. ni kat entry akak plak..
muehehehe..
terima kasih kak..alhamdulillah..tahniah buat 5 yg terpilih ^^
cantik sapu tangan tu........
mama lynn mama lynn June 13, 2014
tahniah buat semua top komentar... wahh best best