Saya bakal ada tukang masak


Sikit masa lagi, nampak gayanya saya boleh bersenang lenang mengadap blog la.. tak yah masak sebab ada anak dara yang akan tolong masak.. hihi.. Rajin benor nak tolong... masih kecik tapi ciri2 sebagai "kaklong" dah terserlah dekat diri dia (",)

{ 36 comments.. read them below or add one }

mrs mell mrs mell May 10, 2013
syoknye ade anak pompuan.. hehehe...
sueshe sueshe May 10, 2013
gud girl la kak alisha :).. xsabar nk tgk cmne aina jd kak long nnt... hihihi
Mila Ahmad Mila Ahmad May 10, 2013
wah, lepas ni dah boleh memasak dah.
syawalsimpsons syawalsimpsons May 10, 2013
alahai mmg terserlah ke kak long an dier tu
intanfirdaus247 intanfirdaus247 May 10, 2013
salam ina…kagum kak intan tgk cara ina didik anak2..tahniah ina…kak intan terharu tgk “kak long” tolong ibunya masak..
Deqla Manjew Deqla Manjew May 10, 2013
amboiii dah pasang angan2 nk bersenang lenang dpn blog eh..hahahhaa... untung la ada anak dara yg rajin, suka tlg ibu dia kat dapor.. ;)
Aisy Nasiha Aisy Nasiha May 10, 2013
untung ada ank pompuan yang suka tolong macam Alisha ni...
Myra Jay Myra Jay May 10, 2013
Amboi rajinnya kakak... ;)
Sally Yatiey Sally Yatiey May 10, 2013
Bagusnya Alisha! ;D hee
azlia azlia May 10, 2013
yeyyy.alhamsulillah..
Shima Salleh Shima Salleh May 10, 2013
hihihi.. syok la ibu dia
Masya Masya May 10, 2013
amboi kemain lg anak dara ni yer.. dah bolehlah masuk minang ni.. hihihihihi
BUNDA a.k.a KN BUNDA a.k.a KN May 10, 2013
dah boleh harap kak long
Shafiq Shafiq May 10, 2013
Waahh.. memang ada gaya kak long..:-)
lynndamya lynndamya May 10, 2013
Salam kak, lama xsinggah sini, wah dah besar dan dah pandai masak..hehe untung si ibu~ hihi
Dylla Dalila Dylla Dalila May 10, 2013
tp Alisha nmpk dh besar la..kejap je masa berlalu kan :)
lizz lizz May 10, 2013
rajinnyer kak long alisha...meh masak umah auntie pulak...
Cik Nur™ Cik Nur™ May 10, 2013
rajinnya Alisha... :)
Tihara Tihara May 11, 2013
alahai, terharunya akak tengok gambar ni ina :)
QasehnyaRania QasehnyaRania May 11, 2013
rajin kak long ye :)
nti ibu boleh le ngadap blog ye..hihi
azizah :) azizah :) May 11, 2013
seronoknya ada anak dara sorang ni..pasni sama2 tolong ibunya ke dapur..
QasehnyaRania QasehnyaRania May 12, 2013
ina.. hari sy buat puding kukus versi ina.. hihi

selamat hari ibu ye :)
Mas Zull Mas Zull May 12, 2013
assalamualaikum intan..seronoknya dah ada pembantu di dapur la...:)
anitadiana anitadiana May 13, 2013
rajin nya arisya..ina ..tak bahaya ke?..si arisya pun suka juga mcm tu..tapi kak ita tak bagi... takut kena panas kat dia..suruh dia tumbuk aje..takut tumpah..
Haryati Faizal Haryati Faizal May 13, 2013
rajinnya dia masak...klu dia minat apa slhnya bg pendedahan kat dia... atleast ada ssuatu yg baru tuk dia...
wan nurul hezrina abd halim wan nurul hezrina abd halim May 13, 2013
ambooiii nielah untungnya ada anak dara=)
deno deno May 13, 2013
rajinnya anak dara ni.... :)
Fiza Rahman Fiza Rahman May 14, 2013
Rajinnya. Untung buat menantu ni ☺☺
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ May 14, 2013
Salam K.Ina..
hehe...dah ade gaya tu...
pandai alisha bantu ibu ye.. :)
jaakechik jaakechik May 16, 2013
bijak dan rajin mcm ibu dia jugak...heee!