Bila orang dah ada kamera


Tengoklah Alisha tu... tidur pun nak pegang kamera.... Saya nak ambik simpan, tapi dia tak bagi... sibuk sangat pelancong ni sorang dengan kamera dia tu.. hihii

P/s : Abaikan header saya yang jadi kecik tu yer... gatai tangan sangat nak edit, pastu tak reti nak tukar balik... hahahaaaa... kene tunggu eca tolong saya malam nanti (",)


{ 23 comments.. read them below or add one }

Rai Ourkizuna Rai Ourkizuna May 29, 2013
haha..sayang sungguh ngan kamera dia..
izan mama mia izan mama mia May 29, 2013
ehe..sampai tido siap pegang camera..takut ibu dia ambik le tu..hihiih alisha
Masya Masya May 29, 2013
ha'ah header ina jadi kecik. tu lah gatai tgn...

kikiki... alisha ni dah mcm amir lah.. suka kamera .. sibuk nak amik gambar .. meniru gaya ibu dia.. jadi x blhlah salahkan anak²....
Mas Zull Mas Zull May 29, 2013
assalamualaikum intan...comel jer tido..;)
Sayangku Zie Sayangku Zie May 29, 2013
Jadi hak milik kekal abadilah ni yer...
syawalsimpsons syawalsimpsons May 29, 2013
kikiki..sweet je pelancong ni dengan kamera dier kan
QasehnyaRania QasehnyaRania May 29, 2013
amboi2..

pernah jadi jugak.. hihi
Pwincess sarah Pwincess sarah May 29, 2013
hehe.. tdo pun dgn kamera ea alisha.. :)
Fiza Rahman Fiza Rahman May 29, 2013
Bakal photographer ni ina ☺☺
Mimi Azirah Mimi Azirah May 29, 2013
macam macam la alisha nih...hihihi
Sally Yatiey Sally Yatiey May 29, 2013
Boleh jadi photographer alisha ni nanti ;D
Mama Adam Mama Adam May 29, 2013
Hihihi.... adam x bleh kasi camera. Kasi phone je. Gedabak dslr nk kasi dia. Takut jatuh. Sayang ooo
Haryati Faizal Haryati Faizal May 29, 2013
hihi biasala tu... seronok sgt kot
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra May 29, 2013
alahai alisya, akak, insyaAllah klu dah ada anak nnt saya nak buat macam akak juga, cerita semua tentang anak2 kat blig, biar dia besar nnt ada kenangan untuk dia...

psss, baru nak tegur np header kaak tinggal cetet camtu, hikhik...
My Firdz My Firdz May 29, 2013
X lepas kamera dia ea.. Hehe
Deqla Manjew Deqla Manjew May 29, 2013
ni kamera yg rosak tu ke? hihi.. header tu baru perasan kecik.. kalo ina x bgtau mmg smpai ke sudah x prasan kot.. haha.. ;p
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ May 29, 2013
Salam K.Ina..
hihi.. photographer cilik ni.. :)

tak perasan pun psl header tu..huhu
azizah :) azizah :) May 29, 2013
comel alisha tidoo..hehee sayangkan kamera nampaknya..heee
Cik Nur™ Cik Nur™ May 30, 2013
ini betul2 blogger tegar ni kak.. :)
Azi Azi May 30, 2013
blogger alisha ...
Shima Salleh Shima Salleh May 30, 2013
dia kan tiru ibu hihihi
jaakechik jaakechik May 30, 2013
bakal blogger katakan.....
Puan Kutu Puan Kutu May 30, 2013
haha nak masuk gambar dlm blog la ibu,haruslah pegang kamera sentiasa.hakhak