Bila orang dah ada kamera


Tengoklah Alisha tu... tidur pun nak pegang kamera.... Saya nak ambik simpan, tapi dia tak bagi... sibuk sangat pelancong ni sorang dengan kamera dia tu.. hihii

P/s : Abaikan header saya yang jadi kecik tu yer... gatai tangan sangat nak edit, pastu tak reti nak tukar balik... hahahaaaa... kene tunggu eca tolong saya malam nanti (",)


{ 23 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown May 29, 2013
haha..sayang sungguh ngan kamera dia..
Unknown Unknown May 29, 2013
ehe..sampai tido siap pegang camera..takut ibu dia ambik le tu..hihiih alisha
Masya Masya May 29, 2013
ha'ah header ina jadi kecik. tu lah gatai tgn...

kikiki... alisha ni dah mcm amir lah.. suka kamera .. sibuk nak amik gambar .. meniru gaya ibu dia.. jadi x blhlah salahkan anak²....
maszull maszull May 29, 2013
assalamualaikum intan...comel jer tido..;)
Unknown Unknown May 29, 2013
Jadi hak milik kekal abadilah ni yer...
syawalsimpsons syawalsimpsons May 29, 2013
kikiki..sweet je pelancong ni dengan kamera dier kan
QasehnyaRania QasehnyaRania May 29, 2013
amboi2..

pernah jadi jugak.. hihi
Pwincess sarah Pwincess sarah May 29, 2013
hehe.. tdo pun dgn kamera ea alisha.. :)
Fiza Rahman Fiza Rahman May 29, 2013
Bakal photographer ni ina ☺☺
Mimie Mimie May 29, 2013
macam macam la alisha nih...hihihi
Unknown Unknown May 29, 2013
Boleh jadi photographer alisha ni nanti ;D
ida =) ida =) May 29, 2013
Hihihi.... adam x bleh kasi camera. Kasi phone je. Gedabak dslr nk kasi dia. Takut jatuh. Sayang ooo
haryati haryati May 29, 2013
hihi biasala tu... seronok sgt kot
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra May 29, 2013
alahai alisya, akak, insyaAllah klu dah ada anak nnt saya nak buat macam akak juga, cerita semua tentang anak2 kat blig, biar dia besar nnt ada kenangan untuk dia...

psss, baru nak tegur np header kaak tinggal cetet camtu, hikhik...
Maria Firdz Maria Firdz May 29, 2013
X lepas kamera dia ea.. Hehe
Unknown Unknown May 29, 2013
ni kamera yg rosak tu ke? hihi.. header tu baru perasan kecik.. kalo ina x bgtau mmg smpai ke sudah x prasan kot.. haha.. ;p
☾SHiemaCMa☾ ☾SHiemaCMa☾ May 29, 2013
Salam K.Ina..
hihi.. photographer cilik ni.. :)

tak perasan pun psl header tu..huhu
Unknown Unknown May 29, 2013
comel alisha tidoo..hehee sayangkan kamera nampaknya..heee
Miss N™ Miss N™ May 30, 2013
ini betul2 blogger tegar ni kak.. :)
aziazib aziazib May 30, 2013
blogger alisha ...
Unknown Unknown May 30, 2013
dia kan tiru ibu hihihi
jaakechik jaakechik May 30, 2013
bakal blogger katakan.....
Puan Kutu Puan Kutu May 30, 2013
haha nak masuk gambar dlm blog la ibu,haruslah pegang kamera sentiasa.hakhak