Aqilah yang dah pandai nak buat aktiviti mengemas

Mengemas la sangat.. sepahkan lagi ada la.. hihii.. Sekarang ni Aqilah dah pandai merayap melepasi meja makan.. dah pandai menghala ke dapur plak dah...


Saya duk perhati je gelagat Aqilah ni.. slow2 dia gerak.. terus main periuk nasi.. bila panggil nama Aqilah, pandai plak dia berhenti main periuk nasi tu..


Anak saya memang akai panjang, dia berhenti main periuk nasi, dia pergi pulak main barang2 plastik dekat rak pinggan mangkuk..hihii

{ 26 comments.. read them below or add one }

Aju Mohit Aju Mohit May 17, 2013
tembamnya aqilah ni ina, mesti penangan susu ibu plus shaklee ni ;)
NinaAz NinaAz May 17, 2013
dah nak memassak keeee aqilah :)
Ibu Lala Ibu Lala May 17, 2013
"saya dah besar mestilah saya nak tolong ibu mengemas rumah" tak gitu aqilah.

baik baik ina. Jangan dedahkan barang barang bahaya kat luar. mcm extension plug ke apa. takut aqilah main pulak nanti.

have a nice friday and happy wiken.
umi alya umi alya May 17, 2013
Aqilah nak tolong Ina mengemas kot..
E'in E'in May 17, 2013
die tolong laa... hihi
Dylla Abas Dylla Abas May 17, 2013
tu dah rajin masuk dapur tu..esok2 dah besar mesti rajin mcm kakak dia juga :)
maria firdz maria firdz May 17, 2013
baby girl mmg suka pinggan mangkuk kan.. Ank sy dr umur aqilah smp besar krjenya 'kemas' rak pinggan... Huhu..
anitadiana anitadiana May 17, 2013
comel sangat budak debab ne mengemas...kena tengok tu ina..takut juga kan..
Tihara Tihara May 17, 2013
itu memang feveret baby seusia aqilah..kemain lagi dia mengemas ey :)
Azi Azi May 17, 2013
adeh budak tengah aktif.. pastu mengemas je la kita ni kan
Sally Yatiey Sally Yatiey May 17, 2013
Seronok aqilah ;D hee
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ May 17, 2013
Salam K.Ina..
hihi.. aqilah..aqilah.. jom kita mengemas same2 nak :p
deno deno May 17, 2013
amboi kecik2 dah pandai mengemas ye...
lizz lizz May 17, 2013
kemain rajin dier ngemas yer...
azizah :) azizah :) May 17, 2013
minat ke dapur jugak la aqilah ni...tukang meyepah n mengemas..hee
Cik Nur™ Cik Nur™ May 17, 2013
wahhh...sampai kedapur dah ni..rajin betul dia.. :)
Izan Ishak Izan Ishak May 18, 2013
penatlah ibu dia sbb aqilah dah mula mengemas tu...
nanakimie nanakimie May 19, 2013
besar da aqilah:) lama nana xbw..huhu
eita eita May 19, 2013
bagus tu..rajin berkemas..hahahhaha
Mrs Velentine Mrs Velentine May 20, 2013
mmg banyak akal ni...tak lama dah boleh tolong mama masak
Fiza Rahman Fiza Rahman May 20, 2013
Siap sedialah ibu dia. Ada tambah anak dara rajin lagi sorang ☺
Sweetmama Sweetmama May 20, 2013
amboi aqilah x sabar dh tolong ibu dia di dapur..
Deqla Manjew Deqla Manjew May 21, 2013
hahah.. tu mengemas ke selerakkan lagi..? amboi rajinnn... ;p
wan nurul hezrina abd halim wan nurul hezrina abd halim May 21, 2013
pasnie dia buat musik plak guna periuk2 tuh.hehee
nanieybarnieylurviey nanieybarnieylurviey May 29, 2013
Bulatnye mata tgk ibu snap gmbr die