Alisha yang rajin menolong

Alisha ni memanglah rajin kalau buat kerja2 camni... Masa balik Terengganu hari tu, sempatlah jugak dia packing kuih bahulu dalam plastik untuk isi dalam goodies bag...


Tapi tak banyaklah... lebih kurang 10 plastik je kot... lepas tu, kami terus balik sebab Aqilah duk menangis...  


Comel je gaya Alisha sumbat bahulu tu dalam plastik.. hihi

{ 18 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons May 30, 2013
10 paket tu banyak jugak tu...baguih la alisha ni
syawalsimpsons syawalsimpsons May 30, 2013
10 paket tu banyak jugak tu...baguih la alisha ni
QasehnyaRania QasehnyaRania May 30, 2013
nanti kalau ciksu ada nak buat kenduri, nk booking alisha la, boleh ?
QasehnyaRania QasehnyaRania May 30, 2013
alisha seorang yg ringan tulang.. in shaa ALLAH
Mama Adam Mama Adam May 30, 2013
kalau sambil bungkus sambil makan, lagi seronok.
Masya Masya May 30, 2013
amboi rajinnya dia kan.. mmg anak perempuan kene lbh rajinnya.. jgn malu dan malas.. tau nak menolong kat tempat kenduri nnt cancel jadi menantu..
Sidratul Muntaha Sidratul Muntaha May 30, 2013
anank2 pempuan
klu baba kaco an tologn2 ni mgm nombor satu
nak2 klu ara jugak
asal buat cake tuk customer
dialah sibuk nak deco and pecahkan telur.
pitam mak
lizz lizz May 30, 2013
rajinnyer alisya nengok caranyer tu kusyuk sungguh..
Ann Ishak Ann Ishak May 30, 2013
dah boleh mintak tolong anak dara ni hiksss
Deqla Manjew Deqla Manjew May 30, 2013
rajinnya dia.. alisha sumbat bahulu tu penoh hati2.. ;)
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ May 30, 2013
Salam K.Ina..
hihi..dah ade ciri2 calon menantu pilihan ni..
good girl alisha ;)
Haryati Faizal Haryati Faizal May 30, 2013
rajinnya alisha....bagus tu...
azizah :) azizah :) May 30, 2013
tengok pon dah comel alisha buat keje..heee
jaakechik jaakechik May 30, 2013
alisha rajin mcm ibunya jugak!
Puan Kutu Puan Kutu May 30, 2013
Wah rajin benor anak dara ina nie.hehe
Cik Nur™ Cik Nur™ May 30, 2013
rajinnya.. :)
mmg boleh haraplah ank sulung akak ni.. :)
Mas Zull Mas Zull May 31, 2013
assalamualaikum intan...rajin nyer...:)