Alisha & kamera


Bergaya tak Alisha ambik gambar?? hehhe...  Ni la Alisha... suke benor pakai spek mata hitam dia tu.. hihii.. Kamera saya yang rosak tu, dah jadi milik Alisha tau.. Duk ambik gambo je la kojenya.. Bagi saya Alisha ni pandai ambik gambar tau... Kalau suruh ambik gambar kita, elok je ambik muka kita.. kiranya takdalah dia ambik gambar fokus kat kaki ke tangan ke... (",)

Ohya, u all nak tau tak, sejak kamera ni jadi milik Alisha, dah banyak kali kamera ni jatuh tau.. seriau je saya tengok.. tapi redha je la... asal boleh ambik gambar sudah.. walaupun gambar tu jadi belang2... Lagi satu plak, Alisha ni, takleh duk jauh dengan kamera dia... bakal blogger la katakan.. gambar makanan pun dia ambik... muahahahaaaa.. betoi2 tiru ibu dia ni (",)

{ 18 comments.. read them below or add one }

mama ila mama ila May 23, 2013
bergaya alisha.. hehe..ikut ibu dia yer..bakal blogger jugak nie
syawalsimpsons syawalsimpsons May 23, 2013
gaya seorang pelancong ni
Ummi Iman Ummi Iman May 23, 2013
Bakal blogger juga ya ;) Sama mcm iman suka ambil gambar sampai rosak kamera :)
Dylla Abas Dylla Abas May 23, 2013
kemain bergaya si Alisha ni..boleh la kita share hobi..auntie pun suka ambil gambar juga :)

p/s : bakal blogger...?? aminnnn..
Fiza Rahman Fiza Rahman May 23, 2013
Hehehe...tunggu blog alisha plak lepas ni.
Deqla Manjew Deqla Manjew May 23, 2013
haah la.. alisha dah mcm pelancong... kihkihkih...
QasehnyaRania QasehnyaRania May 23, 2013
ya cik, cik ari mana boleh sya tolong.. hihi

gaya mcm pelancong dah alisha ni.
Puan Kutu Puan Kutu May 23, 2013
cayalah alisha..gaya tu dah ada..comel!
Masya Masya May 23, 2013
mmg betul² tiru ina lah ni... nampak ina amik gambar selalu dia pun terikut².. tp x menahan dibuatnya .. pakai spek
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ May 23, 2013
salam k.iNa..
hihi..ni dia bakal pelapis ibu blogger.. :)
Sally Yatiey Sally Yatiey May 23, 2013
Haha! Boleh tahan ^_^
azizah :) azizah :) May 23, 2013
yezza... walaupon kecik lagi dah ada gaya photografi! hebat alisha..
Aisy Nasiha Aisy Nasiha May 23, 2013
Amboi.. Tak menahan.. Main pulak ikot mood.. Ada masanya macam ni juga.. Tapi kalau masa dia tak minat amik gambar, dia tak usik pun kamera..
Mas Zull Mas Zull May 24, 2013
assalamualaikum intan...blogger cilik ni...;)
Cik Nur™ Cik Nur™ May 29, 2013
waaa...akak dah anak pbantulah kalau mcm ni....

silap hari bulan pic2 yg alisha amik bleh buat entry.. :)