Alisha buat saya rasa nak pengsan..


Nak terpengsan jap saya bila masuk bilik, tengok2 Anak saya ni dah penuh dengan barang kemas..!! Adoiiii... pantang nampak.. walau yang ibu dia punya pun, dia sapu... tengokla tu.. habis jari dia pakai cincin.. hahahh.. dengan rantai la.. tak menahan... Tengoklah gaya muka dia tu.. senyum pun tak.. menangis pun tak.. tapi gaya orang takut kene marah.. kikikiiii.. Ohya, rantai labuh yang Alisha guna tu, bukan saya punya yer.. tapi my mum punya.. saya tak mampu nak beli.. hihii..

{ 24 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons May 23, 2013
amboi bukan main lagi yee
Lily RIna Lily RIna May 23, 2013
haha, biasalah budak2 :)
Ibu Lala Ibu Lala May 23, 2013
dia nak melaram la tu..
Ann Ishak Ann Ishak May 23, 2013
amboi, anak dara ni...
Unknown Unknown May 23, 2013
anak mami junior nampak gaya nih..hehe..
Unknown Unknown May 23, 2013
Amboiiii alisha ;D hee
Unknown Unknown May 23, 2013
nak melaram gi mana tu alisha..?? hihi
Unknown Unknown May 23, 2013
wah alisha dah pandai melaram ni yer...dalam rumah xpe.. jangan bawak keluar bahaya dik..
nini nini May 23, 2013
hahahahahah.....tahan je kan kak....comel plak tengok mka dia
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ May 23, 2013
Salam K.Ina..
hihi.. suka pakai emas menurun dari ibu dia ni... :)
eita eita May 23, 2013
wah..berbling2 alisha...
Unknown Unknown May 23, 2013
Amboi... penuh! hahahaha
Simpan di tempat selamat ye Ina :)
maszull maszull May 24, 2013
assalamualaikum intan....wah bukan main bergaya lagi alisha...;)
Umialya Umialya May 24, 2013
ha3, alisha2.. terhilang ke yg besau tu, tak ke haru jadinya..
aziazib aziazib May 26, 2013
banyaknya cincin...nampak garang muka alisha.. jgn jadi mami jarum sudah.. hihi
Dayang Deno Dayang Deno May 26, 2013
amboi alisya.... cah macma mami penang... :)
Unknown Unknown May 26, 2013
ayoooooo..... penuh jari2 ngan leher....
Mimie Mimie May 27, 2013
Sabi jela....nak melaram sakan alisha nih
jaakechik jaakechik May 27, 2013
uikkk byknya barang kemas... kalah si mami jarum....hihihi.... ingtkan akak borong emas... almaklum laa emas kan dah murah!
sal ya sal ya May 28, 2013
mak datin. hehehe...
Cik Rose Cik Rose May 28, 2013
amboi, semua Alisha nak pakai ye..
Miss N™ Miss N™ May 29, 2013
kikiki...mmg peminat emas alisha ni.. :)
nanieydotcom nanieydotcom May 29, 2013
Jelas wajah tkut kena marah. Hehe