Alisha buat saya rasa nak pengsan..


Nak terpengsan jap saya bila masuk bilik, tengok2 Anak saya ni dah penuh dengan barang kemas..!! Adoiiii... pantang nampak.. walau yang ibu dia punya pun, dia sapu... tengokla tu.. habis jari dia pakai cincin.. hahahh.. dengan rantai la.. tak menahan... Tengoklah gaya muka dia tu.. senyum pun tak.. menangis pun tak.. tapi gaya orang takut kene marah.. kikikiiii.. Ohya, rantai labuh yang Alisha guna tu, bukan saya punya yer.. tapi my mum punya.. saya tak mampu nak beli.. hihii..

{ 24 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons May 23, 2013
amboi bukan main lagi yee
Lystra Lily Lystra Lily May 23, 2013
haha, biasalah budak2 :)
Ibu Lala Ibu Lala May 23, 2013
dia nak melaram la tu..
Ann Ishak Ann Ishak May 23, 2013
amboi, anak dara ni...
*azni* *azni* May 23, 2013
anak mami junior nampak gaya nih..hehe..
Sally Yatiey Sally Yatiey May 23, 2013
Amboiiii alisha ;D hee
Deqla Manjew Deqla Manjew May 23, 2013
nak melaram gi mana tu alisha..?? hihi
azizah :) azizah :) May 23, 2013
wah alisha dah pandai melaram ni yer...dalam rumah xpe.. jangan bawak keluar bahaya dik..
nini nini May 23, 2013
hahahahahah.....tahan je kan kak....comel plak tengok mka dia
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ May 23, 2013
Salam K.Ina..
hihi.. suka pakai emas menurun dari ibu dia ni... :)
eita eita May 23, 2013
wah..berbling2 alisha...
Shima Salleh Shima Salleh May 23, 2013
Amboi... penuh! hahahaha
Simpan di tempat selamat ye Ina :)
Mas Zull Mas Zull May 24, 2013
assalamualaikum intan....wah bukan main bergaya lagi alisha...;)
umi alya umi alya May 24, 2013
ha3, alisha2.. terhilang ke yg besau tu, tak ke haru jadinya..
Azi Azi May 26, 2013
banyaknya cincin...nampak garang muka alisha.. jgn jadi mami jarum sudah.. hihi
deno deno May 26, 2013
amboi alisya.... cah macma mami penang... :)
Haryati Faizal Haryati Faizal May 26, 2013
ayoooooo..... penuh jari2 ngan leher....
Mimi Azirah Mimi Azirah May 27, 2013
Sabi jela....nak melaram sakan alisha nih
jaakechik jaakechik May 27, 2013
uikkk byknya barang kemas... kalah si mami jarum....hihihi.... ingtkan akak borong emas... almaklum laa emas kan dah murah!
sal ya sal ya May 28, 2013
mak datin. hehehe...
ros_reeza ros_reeza May 28, 2013
amboi, semua Alisha nak pakai ye..
Cik Nur™ Cik Nur™ May 29, 2013
kikiki...mmg peminat emas alisha ni.. :)
nanieybarnieylurviey nanieybarnieylurviey May 29, 2013
Jelas wajah tkut kena marah. Hehe