Masa kecik2 tak nak naik


Tengoklah si kakak Alisha ni, boleh dia g masuk dalam stroller tu.. hahaaa.. Tu la, masa kecik2 dulu tak nak naik.. nak suh dukung.. kang dah besar baru sibuk nak naik.. tu pun, alisha duk dalam stroller sambil tolak2 badan dia kedepan supaya stroller bergerak.. hahaaa

{ 19 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown May 16, 2013
hahaha.... dah bsor baru teringin nak naik eh.. xpela, naik je la... lepas gian...hihi
Unknown Unknown May 16, 2013
hehe..teeringgin tu..
Unknown Unknown May 16, 2013
Dah besar ni baru nak naik stroller alisha ni ;D hee
Dylla Abas Dylla Abas May 16, 2013
biasanya budak2 mcm tu la kan...masa kecik meronta2 duduk dlm stroller tu..dah besar bleh pula volunteer nak naik :)
Unknown Unknown May 16, 2013
dia jeles lah bila baby naik kan...
☾SHiemaCMa☾ ☾SHiemaCMa☾ May 16, 2013
Salam K.Ina..
hihi..lepas gian ye alisha :p
CeqGu CeqGu May 16, 2013
firas pulak masa kecik2 tak mo naik kereta roda tu...sekarang senyap2 dia panjat kereta tu. Pastu nanges sebab tak leh masuk sebab dah tak muat dengan dia hahaha
QasehnyaRania QasehnyaRania May 16, 2013
sabaq je la alisha ni.. hihi

kan dah kena tolak sendiri..
haryati haryati May 16, 2013
kikiki.... teringin la tu...
duniaanita74.blogspot.com duniaanita74.blogspot.com May 17, 2013
kak ita pun malas nak bawa strole bila kuar...agi senang dukong aje..
aziazib aziazib May 17, 2013
sama mcm sofea jugak.. la ni anak dh lebih dua tahun xbawak dah stroller, kang berebut memasing nak duk dalam tu... haru jadinya
Unknown Unknown May 17, 2013
hehee alisha2.. saja nak buat kenangan tu..hehe
Miss N™ Miss N™ May 17, 2013
kehkehkeh..
sabo je lah kakak alisha ni....
Noraziha Noraziha May 18, 2013
Sama gak ngan anak pompuan saya..masa kecik takmo naik brg2 bb die, bila dh ada br sibuk nak naik.hehe
Mrs Velentine Mrs Velentine May 20, 2013
biasalah masa dah besar baru sibuk nak naik..mcm anak2 MV juga
Fiza Rahman Fiza Rahman May 20, 2013
Kakak yg teringin ☺☺
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty May 21, 2013
seksirambut alishya=)hehehe
nanieydotcom nanieydotcom May 29, 2013
Hehe. Teringin nk rasa duk dlm tu