Coklat dari Mekah


Jiran sebelah umah mak saya dekat Chemor, hari tu ada g buah umrah tau... Balik dari sana, macam2 la dia bagi termasuklah coklat...  Selama ni orang bagi, saya jarang makan sebab manis, tapi yang ni... Ya Allah, sedap sungguh rasa... memang pandailah jiran mak saya ni pilih coklat.. hihii.. Lain dari yang pernah saya jumpa kalau orang bagi time balik dari Mekah (",)

{ 20 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons May 21, 2013
sue penah makan sekali..mmg sedap
Masya Masya May 21, 2013
sejak akhir² ni kalau pg umrah, mmg ada yg bwk blk bg coklat.. rasa coklat pun lain.. tp mmg sedapp..
AnonymousAnonymous May 21, 2013
mmg sedapkan kalau yg dari sana tu, KA Pun suka
Nora Karim Nora Karim May 21, 2013
amboi sedap2 nampak coklat tu.. hehehe
☾SHiemaCMa☾ ☾SHiemaCMa☾ May 21, 2013
salam K.Ina..
coklat draft tu cma pernah mkn...mmg sedap.. manis..tp x terlalu manis mcm coklat kat sni.. nyum2..

alhamdulillah... ;)
Mimie Mimie May 21, 2013
coklat dr Mekah memang bestkan kak ina
ayut ayut May 21, 2013
acik ayut dtg jenguk aqilah gan alisha....sehat ke diorang kak ina?dpt coklat yer...ayut suke gak coklat dr sana..len dr yg len :)
Unknown Unknown May 21, 2013
woww coklat! sedapnyaaaaaaa..
maszull maszull May 22, 2013
assalamualaikum intan...wah !! sedapnya rezeki tu...:)
Unknown Unknown May 22, 2013
boleh tahan sedap cekelat dari mekah kan.. baru2 ni pun deqla ada dpt dari mmbe..
lizz lizz May 22, 2013
terliur lak ngan cekelat tu...
duniaanita74.blogspot.com duniaanita74.blogspot.com May 22, 2013
memang sedaap ina..kak ita ada juga rasa bila org bagi balik umrah...
eija_sweetmama eija_sweetmama May 22, 2013
selalu jgk dapat buah tgn coklat n coklat kurma daripada mereka yg baru balik dr Mekah..
Puan Kutu Puan Kutu May 23, 2013
bg la coklat apapun.sy suka!hehe
Miss N™ Miss N™ May 29, 2013
nampak sedap laa coklat yg atas tu.. :)
nanieydotcom nanieydotcom May 29, 2013
Yummy.. Teringin coklat plak