Alisha & Aqilah layan Upin & Ipin

Aqilah ni kan, cepat betoi la belajar tau... baru je umur 6 bulan setengah, tapi sekarang dah pandai berdiri sendiri.. tapi tak teror lagi la u all... asyik duk terjatuh je.. adehhh.. 


Kalau Alisha layan Upin Ipin kat laptop, Aqilah pun sama jugak sibuk nak tengok.. mulalah nak berdiri.. saya kene duk sebelah dia la tapinya, risau takut terbalik..


Tengoklah muka 2 beradik ni haa.. pakat duk berlawan kerut kening.. hahah.. cite tajuk apa ntah Upin Ipin yang dorang tengok sampai camni sekali.. (",) yang si Aqilah tu pulak, gaya dia tengok macam paham... hahhah.. Eh, pipi Aqilah nampak "jatuh" la.. hihii

{ 27 comments.. read them below or add one }

Mama Vogue Mama Vogue May 14, 2013
Geram lah tgk anak dara dua org nih..! Hihihihi.. Bertuah Ina :)

psst.. Thanks for your support ye dear! Jangan lupa join GA mamavogue tau :)
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ May 14, 2013
Salam K.Ina..
hehe.. samela ngan 2 beradik kat umah ni.. suka sgt layan upin ipin..

ekmain berkerut si aqilah..ape la yg khusyuk sgt ditengoknyer tuuuu :p
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ May 14, 2013
done digi.hishop &twiesties
Nor Azlina Teh Hassan Nor Azlina Teh Hassan May 14, 2013
hihi geram betul tgk aqilah ni..mcm org beso tu..pipi tu mcm apam..rope dia pun lain beno dgn ko nani..mata bulat..
lynndamya lynndamya May 14, 2013
haha amboi duk tgk upin ipin smpai berkerut dahinya tu, hehe comel je~
Mimi Azirah Mimi Azirah May 14, 2013
kusyuk betul dua beradik nih tgk upin dan ipin...muke aqilah serius jer...hehehehe
mama_umar_maryam mama_umar_maryam May 14, 2013
amboih masing2 muke..mcm tgk/pikir masalah negara!
Ina, blh email zety x nk mntk tlg review coklat IQ tu ;) (inshaaAllah, nk bagi anak2 Ina try)
zety82@gmail.com

tq dear!
Sally Yatiey Sally Yatiey May 14, 2013
Amboi.. kusyuk betul layan upin ipin ;D hee
Mama Adam Mama Adam May 14, 2013
seronoknya bila ada geng =)
Haryati Faizal Haryati Faizal May 14, 2013
kikiki...amboi aqilah... kusyuk kamu tgk upin ipin ye...
Sayangku Zie Sayangku Zie May 14, 2013
pipi labuh tu.. hehe syok nya dapat layan upin ipin
Masya Masya May 14, 2013
hahaha.. x menahan aqilah kerut dahi mcm pahamkan...
syawalsimpsons syawalsimpsons May 14, 2013
mmg muka macam paham kan..kikiki..sama ngan izz tau suke tgk gak kartoon, tapi bila ada lagu2 laju je muka dier berpaling kat TV
Deqla Manjew Deqla Manjew May 14, 2013
haha.. lawak lak tgk muka aqilah..dah mcm org2 besar main jek... mengalahkan kakak dia...hikhik..
adianiez AIDA adianiez AIDA May 14, 2013
amboi pipi...
bleh laga pipi dgn izzat...
:-)
anitadiana anitadiana May 14, 2013
pandainya si kenit tu tengok ...mcm paham aje kan...anak2 kak ita dan kak ita sekali suka tengok upin dan ipin..walaupun berulangkali tengok..bagus upin dan ipin ne...
Kesuma Angsana Kesuma Angsana May 14, 2013
amboi kemain lagi budak2 berdua ni
Sweetmama Sweetmama May 14, 2013
betul2 khusyuk 2 beradik ni layan upin ipin..
Cik Nur™ Cik Nur™ May 14, 2013
hehehe..tekun dua beradik ni tgk upin ipn.. :)
Mrs Velentine Mrs Velentine May 15, 2013
AMBOI SEMANGAT TENGOK SIAP KERUT DAHI BAGAI
sal ya sal ya May 15, 2013
bersungguh bukan main lagi dua beradik ni.
Shima Salleh Shima Salleh May 15, 2013
hihihi berkerut2 memasing.. Kusyuk betol
QasehnyaRania QasehnyaRania May 15, 2013
suka ye :)
alisha dah ada geng :)
jaakechik jaakechik May 16, 2013
sama2 minat upin ipin.... heheh
deno deno May 17, 2013
budak2 skrg, advance betul!
wan nurul hezrina abd halim wan nurul hezrina abd halim May 21, 2013
hihi lucujer mimik muka..mcm paham2 jer qilah2