Sambung kontrak kali ke 5 dengan Exabytes.. Bayaran makin bertambah...

Alhamdulillah.. Alhamdulillah... Alhamdulillah... Rezeki anak2.. Untuk kali ke 5 saya dapat sambung kontrak dengan Exabytes... Yang buat saya makin rasa "dihargai" apabila jumlah bayaran sentiasa meningkat setiap kali apply... (^_^)



Apply kali kelima : RM70

Kalau sebelum ni, kenaikan sebanyak RM5, tapi kali ni, rezeki anak2 saya murah sikit... dapat kenaikan RM10... Walaupun pada permulaan jumlah bayaran yang saya dapat rendah dari blogger2 lain, ia tidak mematahkan semangat saya untuk terus berusaha.. Usahakan tangga kejayaan.. cewahhhh.. hihii (",) JIKA NAK APPLY EXABYTES, KLIK SINI YER...


Lagi satu pasal CPUV, ini pun dah lama saya tak dapat tau... dah lebih dari 2 bulan... tanpa disangka2, semalam saya dah dapat CPUV baru.. hihii.. Takda CPUV pun, saya tetap update banyak entry setiap hari macam biasa jugak... bukan apa, sekarang saya dah berpikiran jika ada CPUV adalah 1 bonus untuk tambah earning... yang saya nak adalah maintain kan UV dengan 4 angka setiap hari... Income dalam berblog, saya dah anggap macam "rezeki"... kalau ada, alhamdulillah... kalau takda pun alhamdulillah jugak...  (^_^)

Ohya, lagi satu, petang semalam, karen ada telefon saya... Eh, ingat lagi ke karen ni sape?.. Alaa lebih kurang macam dia ni "orang tengah" antara blogger & pengiklan... Kalau ada rezeki saya, dapatlah.. tapi tak pasti samada yang jenis event or iklan dekat blog... Kalau jenis yang nak kene attend event, saya kene tolak awai2 la.. tapi kalau jenis buat iklan dekat blog... bolehla saya terima... apa2 pun, nanti karen akan telefon saya semula.. (",)


Ya Allah Ya Tuhanku... Kau ringankanlah dan sembuhkanlah kesakitan yang sedang ditanggung oleh MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.. 

{ 27 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown June 25, 2013
tahniah.. murah rezeki ;)
syawalsimpsons syawalsimpsons June 25, 2013
Alhamdulillah rezeki ina
JunAina JunAina June 25, 2013
Betul tu. Kalau ada umpama bonus utk kita, kalau tak ada tetap tulis2 jugak setiap hari.
PERMATABIRU PERMATABIRU June 25, 2013
murah rezeki alhamdulillah
maszull maszull June 25, 2013
assalamualaikum intan...bestnya teringin juga mama nak buat iklan ni tapi masih x tahu...:)
Deq's Qienz Deq's Qienz June 25, 2013
tahniah kak.ina..murah rezeki akk gan anak2
Unknown Unknown June 25, 2013
Tahniah..rezeki anak2 tu..
tumpang seronok kita pon..

ina kena share ni cara2 nak lariskan lagi blog..haha..
AnonymousAnonymous June 25, 2013
tahniah2 mmg rezeki tu !
Unknown Unknown June 25, 2013
alhamdulillah....murah rezeki...
Myra Jay Myra Jay June 25, 2013
Tahniah Ina, rezeki Ina sekeluarga..

Myra masa exam bln 1 ritu blog terabai sbb nak fokus pd study, trafik jatuh..
So exabytes pn tak berminat..ahak..

So sempat selama 2 kali je.. sekarang dah mantain balik tak tahulah diorang berminat lg ke tak ;D
Fiza Rahman Fiza Rahman June 25, 2013
Tahniah. Murah rezeki.
Umialya Umialya June 25, 2013
alhamdulillah rezeki
Mimie Mimie June 25, 2013
alhamdulillah rezki akak murah dgn blog
AnonymousAnonymous June 25, 2013
tahniah rezeki anak2 ina..
ajumohit ajumohit June 25, 2013
tahniah ina, murah rezeki anak2 dan ina dalam blogging
Miss N™ Miss N™ June 25, 2013
alhamdulillah...
Murah rezeki... :)
Solehah Shamsuddin Solehah Shamsuddin June 26, 2013
Alhamdulillah. Tahniah akak,dpt apply jd rm70 tu :)
Mrs Velentine Mrs Velentine June 26, 2013
alhamdulillah kak..tahniah..rezeki anak2....
Nora Karim Nora Karim June 26, 2013
Alhamdulillah... murah rezeki ina...
Unknown Unknown June 26, 2013
Alhamdulilah rezeki anak2 akak dengan berblog..
aziazib aziazib June 27, 2013
alhamdulillah rezeki..
fieda fieda June 27, 2013
tahniah ina..tak sangka exabytes syg sgguh kat ina dn anak2
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ June 27, 2013
Salam K.Ina..

Alhamdulillah... Murah rezeki :)
tahniah akak :)
eija_sweetmama eija_sweetmama July 02, 2013
Alhamdullilah rezeki..tahniah ina