Segmen Promote Blog : PERMATA BIRU

Blog permatabiru


Salam….
Hi all’s…first sekali nak ucapkan terima kasih pada IntanBerlian sebab sediakan ruangan khas ini untuk kami blogger yang lain promote blog kami..actually macam tak percaya pun ada rupanya my blog yang terpilih itu..huhu
Okay, untuk semua pembaca entry nie jemputlah simggah ke blog saya http://www.permatabiru.my. Hanya satu blog picisan yang hampir 3 tahun di alam maya nie..tapi jangan salah faham saya mula aktif sekitar 2012. Dah lama wujud Cuma tak pandai nak aktifkan diri ini…hehe. Ianya Sekadar mengisi masa lapang yang saya ada..saya seorang ibu kepada seorang cahaya mata..that’s my baby boo nur kaisara insyirah. Seorang ibu dan isteri yang bekerjaya. Masih dalam kategori berjinak-jinak dengan dunia blogging ini…sebab saya tak belajar dari sesiapa pun mengenai blog..just try my best..godek-godek..siap!hahaha
Tujuan utama saya buat blog nie mmg khas untuk my baby boo..saya nak rakam dan dedikasikan blog nie untuk dia..agar segala memori indah bersama anak dan en.hubby yang telah berlaku dapat saya ingat dan putarkan kembali. Kalau rasa rindu pada mereka saya akan buka dan baca entry yang lama2.itulah fungsi utama blog permatabiru..selain itu juga..saya turut berkongsi pengalaman, tips dan resepi dengan readers yang lain juga..
Bila dah lama2 berblog saya selitkan juga satu produk susu beras..mungkin ramai yang dah tahu mengenainya..so, hope kalau ada yang nak membeli sudi2 lah singgah my blog ye…rasanya itu aje kot yang nak di ceritakan..jemput singgah dan follow blog permatabiru yer..jangan lupa tinggalkan jejak 0_O

Segmen Promote Blog : PERMATA BIRU

{ 19 comments.. read them below or add one }

DYatie ABakar DYatie ABakar June 21, 2013
Eh? Nak jugak. Hahahaha. Hai awak!! T kte terjah. :)
Mrs Velentine Mrs Velentine June 21, 2013
dah lama tak singgah blog farah
haryati haryati June 21, 2013
dah follow blog permata biru...
Mell Mariann Mell Mariann June 21, 2013
wahh.. ade segmen pomot belog yer.. btw.. nak ucp tahniah kat owner blog permata biru coz pegnen lg.. hehehehe.. jauh dtg ucp tahniah!. haha
Fiza Rahman Fiza Rahman June 21, 2013
Tahniah PB. Bestnya ada org promote blog ☺☺
Unknown Unknown June 21, 2013
x dpt nk terjah wat masa ni sbb dia guna url domain..kat opis sini xleh bkk..huhu...
Unknown Unknown June 21, 2013
terjahh la blog permatabiru.. salam perkenalan kak :)
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ June 21, 2013
Salam K.Ina..

yeah..terjah blog die sekarang :)
eita eita June 21, 2013
nanti leh lah terjah
araaa94 araaa94 June 22, 2013
mari join my first GA :)

http://masnayli.blogspot.com/2013/06/giveaway-pertama-bulan-jun.html#
Maria Firdz Maria Firdz June 22, 2013
dh lma follow blog tu.. sesekali komen juga...
Unknown Unknown June 24, 2013
wahhh...ade segmen promote blog ke?? tahniah pada pemenang..bila la nak menang ni..haha...

# ina..i think i cannot attend ur kenduri..sori sgt2..30hb 6 tu mak mertua ajak balik kampung..memang teringin nak pegi..tapi apekan daya..keadaan tak mengizinkan..sori yer..btw, thanks sebab sudi jemput..nanti jgn lupa jemput lagi..hehe..
emarieys emarieys June 24, 2013
kejap lagi singgah...boleh tambah kenalan alam maya
maszull maszull June 25, 2013
assalamualaikum intan...jom terjah...;)