Aktiviti Aqilah bila bangun tidur


Aqilah Si anak solehah yang baik budi pekerti ni, boleh pulak bangun tidur, dia pergi dekat dapur.. bukak kabinet dapur ibu dia tu.. niat kat hati nak main periuk belanga ibu dia la tu.. hihii.. Macam alisha masa kecik2 jugak ni... (^_^)


Ya Allah Ya Tuhanku... Kau ringankanlah dan sembuhkanlah kesakitan yang sedang ditanggung oleh MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.. 

{ 19 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown June 27, 2013
kejap je besar aqilah ni.....

amin semoga adik ina segera sembuh
Fiza Rahman Fiza Rahman June 27, 2013
Aqilah nak tolong ibu buat breakfast tu ☺☺
Unknown Unknown June 27, 2013
hihi...nnti bsar mst pndi masak aqilah ni..hihi
ecadwinkyasha ecadwinkyasha June 27, 2013
rasa nak panggil dak aqilah ne QIQI...cute je qiqi dah tunjuk kerajiann nak tolong ibu masak ye sayang..senang keja akak.nanti alisha & aqilah yg masak,akak duk update blog.hahaha
Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P June 27, 2013
bagus anak dara pagi2 dah masuk dapur..
Ina Haireina Ina Haireina June 27, 2013
baiknye aqilah.. bangun tidur je nak masak ye...hehhee...
Unknown Unknown June 27, 2013
dia mimpi tgh main kot.. tu yg bangun terus sambung main..haha
Unknown Unknown June 27, 2013
hahahaha... afiq bangun tido bleh mintak nasik nak mkn hahahaha
Unknown Unknown June 27, 2013
rajinnya.. pagi2 dah masuk dapur aqilah ni.. hehe
QasehnyaRania QasehnyaRania June 27, 2013
pejam celik, pejam celik dah besar ye :)
CEPAT BESAR YE NANTI IBU ADA GENG MEMASAK KAT DAPUR :)
☾SHiemaCMa☾ ☾SHiemaCMa☾ June 27, 2013
Salam K.Ina..

hihi.. aqilah nk tlg ibu mengemas tuuuu :)
series btl mukenye.. :p
Maria Firdz Maria Firdz June 27, 2013
Ank sy cari tin biskut.. Hehe.. Ingt makan je dia..
Unknown Unknown June 29, 2013
mimpi main masak2 yer aqilah..hee
ayut ayut June 30, 2013
bgun2x tido dh ke dapur..mmg blh jd ank solehah yg slalu tlg ibu dia ni nnt :)
Miss N™ Miss N™ July 01, 2013
hehehe..comel.. :)
bangun2 nak main masak2.. :)
Nora Karim Nora Karim July 01, 2013
nak tolong ibu masak la tuh... hehe