Alisha yang memang ditakdirkan untuk jadi kaklong

Memang ditakdirkan untuk jadi kaklong dengan sifat seorang anak sulung.. bukan dengan sifat seorang anak bongsu.. (",).. 


Alisha seorang yang pandai jaga adik dia...


Dia tahu semalam Aqilah terjatuh sampai benjol kepala... Alisha cakap, "sian Aqilah sakit.." siap tolong demah @ tuam aqilah lagi...


Hari ni, tiba2 saya nampak Alisha siap pegang Aqilah time Aqilah nak berdiri... mesti Alisha teringat yang Aqilah terjatuh semalam... tersentuh hati saya tengok perangai Alisha.. dia betoi2 caring dekat adik dia.. moga Alisha membesar sebagai kakak yang baik.. yang akan sentiasa melindungi adik2nya..

{ 23 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons June 05, 2013
baguih alisha ni..care kat aqilah
iietamalek iietamalek June 05, 2013
alhamdulillah
alisya kakak yang baik
Mimi Azirah Mimi Azirah June 05, 2013
alisha memg kakak yg bertanggungjawab
Mas Zull Mas Zull June 05, 2013
assalamualaikum intan....sifat penyayang seorang kakak...;)
deq's qienz deq's qienz June 05, 2013
stiap ketetapan Allah adlh y terbaek..kak ina masa kak dlm pntang di chemor dulu sy ada poskan baju tuk aqilah..ada dapat x??add sy pkai add y d chemor :)
Sally Yatiey Sally Yatiey June 05, 2013
bagusnya kakak alisha ni :)
Tihara Tihara June 05, 2013
alisha kakak yang baik, nice :)
Fizalinolie Fizalinolie June 05, 2013
Bagus Alisha.... Dah blh diharap jaga adik dah dia :)
Azza Afdzal Azza Afdzal June 05, 2013
kecik2 dh pandai jaga adik....
Puan Kutu Puan Kutu June 05, 2013
untungla ina ada anak dara yg boleh diharap..good kakak alisha ni
Fiza Rahman Fiza Rahman June 05, 2013
Pandai kakak jaga adik.
Mama Idlan Irsyad Mama Idlan Irsyad June 05, 2013
KALAU LA IDLAN PUN MACAM NI, KAN BAGUS...
Haryati Faizal Haryati Faizal June 05, 2013
dia nampak adik dia jatuh kot..tu yg dia caring sgt ngan adik dia pastu
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ June 05, 2013
Salam K.Ina.
Alhamdulillah..
penyanyang alisha ni..semoga hingga keakhir hayat..
so sweetttt alisha ;)
D Yatie D Yatie June 05, 2013
Aamiin Alhamdulillah.. :)
izan mama mia izan mama mia June 05, 2013
anak bongsu ke anak sulong ke...mmg sedia ada sifat penyayang...ehe...
Cik Nur™ Cik Nur™ June 05, 2013
pandai alisha...
syg dia dengan adik ye...
azizah :) azizah :) June 06, 2013
insyaAllah mudah2an... sifat penyayang n bertanggungjawab ada pada alisha..
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI June 06, 2013
bgus akk ni..sgt mnjga adiknya.
Mrs Lurve Mrs Lurve June 06, 2013
pandai alisha sygkan adik dia..
Deqla Manjew Deqla Manjew June 07, 2013
alisha pandai jaga adik dia.. ni kalo dah besar mmg rapat giler ngan adik dia.. agaknya ke mana pun x berenggang ngan adik.. silap2 kisah cinta pun share bersama kan..haha.. sampai ke situ dah deqla pikir.. ;p
Sutera Syifa Sutera Syifa June 08, 2013
bagus alisha..anak sulong dh mmg camtu kot semulajadi kan..
Nora Karim Nora Karim June 09, 2013
alolololo... pandainya kakak alisha... penyayang ni...