Kakak pun teringin jugak....

Saya ambik letak Aqilah dalam bag, sekali si anak solehah saya yang sorang lagi tu pun teringin jugak.. hahha


Terus dia memasukkan diri dia dalam bag.. kikikii


Gaya orang seronok dapat masuk dalam bag (",)


Si adik jadi driver.. si kakak jadi penumpang... hehhe


Ya Allah Ya Tuhanku... Kau ringankanlah dan sembuhkanlah kesakitan yang sedang ditanggung oleh MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.. 

{ 14 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons June 26, 2013
co pilaot sebok tgk jalan tu
azizah :) azizah :) June 26, 2013
tengok si aqilah tu..ada gaya jadi driver..heee
Sally Yatiey Sally Yatiey June 26, 2013
Seronok dua beradik ni ;D hehe
Jemarisuri Jemarisuri June 26, 2013
hehe...anak2 gitu la ada je yg mencuit hati...
Cik Nur™ Cik Nur™ June 26, 2013
seronok diorg main sama.. :)
Azi Azi June 27, 2013
alisha ni comel la
Puan Kutu Puan Kutu June 27, 2013
amboi kakak pun tumpang sekaki.nasiblah kakak tu kecik je.klu ab aiman kompem tak muat.haha
Mimi Azirah Mimi Azirah June 27, 2013
Muahahaha....kakak nk tmpang sebadan jugak
fieda fieda June 27, 2013
main kete ye..hihi
Ibu Lala Ibu Lala June 27, 2013
lor...budak budak mmg suke tempat tempat cam gini kan..
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ June 27, 2013
salam K.Ina..

hahah... series btl muka aqilah 'drive'.. comel! ;p