Berita gembira berkenaan adik lelaki saya

Ya Allah Ya Tuhanku... Sebak rasa dekat hati saya bila abah saya telefon bagitahu ADIK SAYA GENGGAM TANGAN ABAH SAYA....!! Sebak sehingga bergenang air mata gembira dengar berita ni dari abah saya... Abah saya pun gembira... Normally saya yang telefon abah saya tanya pasal perkembangan adik saya, tapi hari ni, abah saya yang telefon saya dulu.. saya tahu, abah saya gembira... gembira apabila anak lelaki tunggal beri respon positif...

Camni citenya... tadi abah saya bagitahu, abah masuk melawat adik saya pukul 1 tengahari.. abah genggam tangan kiri adik saya.. Dengan takdir Tuhan, ADIK SAYA MEMBALAS GENGGAMAN TANGAN ABAH SAYA TU.. ABAH SAYA CAKAP, ADIK SAYA GENGGAM DENGAN KUAT... Ya Allah Ya Tuhanku... Syukur Alhamdulillah.... Ohya, abah saya tak sentuh tangan kanan adik saya... seperti yang saya bagitahu sebelum ni, kecederaan adik saya banyak sebelah kanan kan.. Tangan kanan adik saya bengkak...

Abah saya cakap, sekarang ADIK SAYA DAH GERAK2 KAN KAKI DIA.. GERAK2 KAN TANGAN DIA... MATA PUN ABAH SAYA TENGOK BERGERAK JUGAK.. TAPI BELUM TERBUKA LAGILAH MATA DIA.. Adik saya bukan setakat membalas genggaman abah saya, tapi jugak membalas genggaman isteri dia... YA ALLAH YA TUHANKU... MESTI ISTERI ADIK SAYA PUN RINDU GENGGAMAN TANGAN ADIK SAYA TU KAN... Saya tak sabar nak balik sana lagi 2 minggu.. tak sabar nak rasa adik saya genggam tangan saya pulak... Saya rindu sangat dekat adik saya.... 




Ya Allah Ya Tuhanku... Kau ringankanlah dan sembuhkanlah kesakitan yang sedang ditanggung oleh MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI.. Kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.. 

Berita gembira berkenaan adik lelaki saya

{ 25 comments.. read them below or add one }

Shima Salleh Shima Salleh June 19, 2013
Alhamdulillah. Kita doakan ye
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ June 19, 2013
Salam K.Ina..
Alhamdulillah... berita gembira...

semoga adik akak sembuh sepenuhnya :')
mama_ka0ri mama_ka0ri June 19, 2013
Alhamdulillah..positive reaction..

moga adik ina cpt2 sembuh..mesti family sume rindu ngan dia kan..sabar lah..pasti ada hikmah disebalik yg berlaku..

sama2 kita doakan..
Zee Suhaini Zee Suhaini June 19, 2013
alhamdulillah..
dah ada respon positif..
syawalsimpsons syawalsimpsons June 19, 2013
ya allah beregenang sue baca...sue tumpah gembira ina...moga semua di permudahkan yee
Sweetmama Sweetmama June 19, 2013
baru berkesempatan BW ke blog ina hari ni n dok baca n3² lepas, adik lelaki ina eksiden motor rupanye..

Alhamdullillah dah dpt perkhabaran gembira, moga adik ina cepat sembuh sepenuhnya..amin.
Tihara Tihara June 19, 2013
Alhamdulillah, perkembanagn yang baik tu, banyakkan lagi berdoa..akak pernah alami situasi macam ni masa mak operate dulu..banyakkan bersabar ye ina
Deqla Manjew Deqla Manjew June 19, 2013
wahh respon positif tu ina.. alhamdulillah... tumpang gembira dgr berita ni.. =)
aizamia3 aizamia3 June 19, 2013
Alhamdulillah.. moga dengan doa dari semua dan kekuatan dari adik ina tu sendiri membolehkan adik ina cepat sembuh hendakNYA..
Sura Mohd Sura Mohd June 19, 2013
syukur..alhamdulillah..tumpang gembira..smoga slepas ni Nazren cepat2 buka mata pulak..:)
Mimi Azirah Mimi Azirah June 19, 2013
Alhamdulillah...syukur...
Saya bace pun sebak...
nur anis nur anis June 19, 2013
Alhamdulilah..semoga adik akaknakan terus tunjuk perkembangan positif...
Mira Adzlia Mira Adzlia June 19, 2013
Alhamdulilah...smoge adik akak akn pulih mcm bese...

**da lme tak bw...nih bru bkesempatan....
Kesuma Angsana Kesuma Angsana June 19, 2013
alhamdulillah dah ada perubahan ye !
Izan Ishak Izan Ishak June 19, 2013
alhamdulillah... moga2 adik ina terus diberikan kesembuhan dari kesakitan yg dialaminya skrg ni...
azizah :) azizah :) June 19, 2013
Alhamdulilah dah ada perkembangan sikit2.. sama2 kita doakan lagi..
Imani Iwani Imani Iwani June 19, 2013
allhamdulilah..sama2 kita doakan..amin
lynndamya lynndamya June 19, 2013
sorry lambat baca entry ni kak, ya Allah syukur alhamdulillah sgt3, sy pon rse sebak ni haa... alhamdulillah sgt, semoga adik akak makin pulih ya, kuatkan semangat dan bg sokongan kat dia..insyaAllah, cepat pulihnya, aminnn :)
Cik Nur™ Cik Nur™ June 19, 2013
Alhamdulillah...
perkembangan yg positif kak.. :)

Moga Allah makbulkan segala doa kita.. Aminn..!
cheekychubbycutegirl cheekychubbycutegirl June 19, 2013
Yaallah..sebak plak sy bce entry ni..alhamdulillah..semoga adk akak cepat sembuh
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI June 20, 2013
alhamdulillah..pkbgn mggmbirakan..
Si Matatajam Si Matatajam June 20, 2013
Alhamdulillah....Moga banyak Lagi perkembangan positif berlaku lps ni..
Mrs Velentine Mrs Velentine June 20, 2013
alhamdulillah perkembangan yang mengembirakan
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda July 16, 2013
alhamdulillah dh ade respon dr adk Ina. :')