Video Aqilah merangkak

Sebelum ni saya gtau u all yang Aqilah dah pandai berdiri sambil pegang sesuatu kan.. tapi masa tu, Aqilah belum teror pun lagi merangkak.. sekadar setapak dua, pastu tertiarap balik... TAPI kini, tidak lagi.. minggu lepas Aqilah dah pandai merangkak sepenuhnya yer.. hihii.. TAPI.. ada lagi tapi ni.. Aqilah dapat lagi satu kepandaian yang buat ibu rasa nak fengsan..!! Budak gegirl yang come lote berusia 7 bulan, dah pandai buat "itu"..!! Apa kah "itu".. tunggu next entry yer.. hihii

Durasi : 25 saat

Video Aqilah merangkak.. tapi merangkaknya sekejap je.. yang lebih nya duk tengok kamera.. (^_^)

Video Aqilah merangkak

{ 17 comments.. read them below or add one }

maszull maszull June 03, 2013
assalamualaikum intan...sekejap jer dah pandai merangkak...:)
deq's qienz deq's qienz June 03, 2013
wahh aqilah dah pndai merangkak..tahniahh pkembangan y baikk..
Unknown Unknown June 03, 2013
dah pandai merangkak dah.. cpt benar masa berlalu... ala.. x dpt tgk video tu... kat opis mmg xleh tgk video.. hehehe
Unknown Unknown June 03, 2013
alahaii cutennyeeeeeeeeeeee
dah pandai merangkak x lama lagi berjalan lahh dia ;)
 Aisy Nasiha Aisy Nasiha June 03, 2013
Wah aqilah dah pandai merangkak.. Seronok tgk perkembangan anak masa ni kan? Nati boleh kejar kak alisha pulak..
haryati haryati June 03, 2013
7 bulan dah ye...cepatnya.. jap lagi berlari dah...
Pwincess sarah Pwincess sarah June 03, 2013
yeah..aqilah dah pndai merangkak.. x lama lagi boleh la main dgn kakak dia.. :)
AnonymousAnonymous June 03, 2013
hehehe sekejap aje yer
Mimie Mimie June 03, 2013
cepat jgak aqilah merangkak
NoEn NoEn June 03, 2013
dh 7bulan...cepatnya
☾SHiemaCMa☾ ☾SHiemaCMa☾ June 03, 2013
Salam K.Ina..
yeay..aqilah x sabo nkkejar2 ngan kakak alisha ye..hihi.
buat tu..? buat ape tu? muncung versi kakak alisha jgk ker? hihi :)
Mommy_ima Mommy_ima June 03, 2013
sonoknya aqilah! :)
Miss N™ Miss N™ June 03, 2013
frust nur tak dapat tgk video...
tenet sini slow...huhuh
caliph shuriken caliph shuriken June 04, 2013
ank sdara sy tu blom reti merangkak, huh...
Unknown Unknown June 04, 2013
x dpt tgk video kat opis lerr...huhuhu...
Unknown Unknown June 04, 2013
cepatnya aqilah dah pandai merangkak! laju sungguh..
Puan Kutu Puan Kutu June 05, 2013
dah melaju dh dia merangkak sy tgok..good girl aqilah!