Perkembangan adik saya yang positif

Semalam saya lupa nak tulis yang saya jugak ucap TERIMA KASIH dekat u all yang hantar mesej dekat saya antaranya YUI, KAK SAL, CIKSU, KAK IZAN, KAK ZIE, UMI ALYA, AYU, YANA, KAK NORA KARIM, NAZIRAH & WANIEY..

Alhamdulillah adik saya menunjukkan perkembangan yang positif... Semalam abah saya bagitahu yang segala wayar dekat badan adik saya dah dicabut... Yang tinggal hanya wayar untuk bernafas & buang air kecil... Eh, wayar untuk minum susu masih ada rasanya... Actually semalam dorang dah try cabut wayar oksigen adik saya tu.. tapi adik saya jadi tercungap2.. dengan kata lain, masih belum mampu bernafas sendiri la kan.. so, dorang pasang semula alat pernafasan tu... Maklumat yang saya dapat ni, setakat perkembangan petang semalam... dah gaya macam pemberita pulak.. hihii

Moga adik saya akan terus menunjukkan perkembangan yang positif... Nanti boleh main dengan Aiman.. Mesti Aiman dah rindukan ABI dia.. (",)


Perkembangan adik saya yang positif

{ 26 comments.. read them below or add one }

QasehnyaRania QasehnyaRania June 18, 2013
alhamdulillah.teruskan berdoa :)
haryati haryati June 18, 2013
semoga adik ina terus sihat ye...
Rozie Rozie June 18, 2013
Alhmdulillah ina.. moga dia terus bersemngat...

Ina tq atas jemputan.. 30 hb tu akk ada rmbgn ke tasik beris... bersama rakan sekerja... maaf sangat2 tk dapt nk hadir... kk ckp terus kt sini tkut ina tertggu2 pulk nanti... sorry yerr
Rozie Rozie June 18, 2013
Alhmdulillah ina.. moga dia terus bersemngat...

Ina tq atas jemputan.. 30 hb tu akk ada rmbgn ke tasik beris... bersama rakan sekerja... maaf sangat2 tk dapt nk hadir... kk ckp terus kt sini tkut ina tertggu2 pulk nanti... sorry yerr
syawalsimpsons syawalsimpsons June 18, 2013
insyallah allah mendengAR DOA KITER KAN
Unknown Unknown June 18, 2013
Alhamdulillah...

moga adik cepat sembuh yer..:)

# amanjaya saya tau kat mane..dekat ngan amanjaya mall ke? hehe..
Mimie Mimie June 18, 2013
Alhamdulillah syukur....

done cubit2 syg Inti
nur anis nur anis June 18, 2013
Alhamdulillah...semoga adik akak cepat sihat ye....
aizamia3 aizamia3 June 18, 2013
Alhamdulillah, moga adik Ina cepat sembuh hendakNYA..
fieda fieda June 18, 2013
alhamdulillah...moga kesihatannya terus stabil..kfieda ada gok mesej ke ina...tak dpt erk..
Nora Karim Nora Karim June 18, 2013
in sha Allah... moga Allah kurniakan kekuatan pada adik ina tu... akak dapat rasa semangat dia sangat kuat...
Dak-eiza Dak-eiza June 18, 2013
Syukur alhamdulillah
:)
Dayang Deno Dayang Deno June 18, 2013
alhadmulillah... deno sentiasa doakan agar adik kakina tabah dan cepat sembuh... insyaallah :)
Miss N™ Miss N™ June 18, 2013
Syukran YaAllah.....
Perkembangan yg baik...
Sama2 kita teruskan mohon pada Allah ye kak...
Ibu Lala Ibu Lala June 18, 2013
Syukur alhamdulillah.
kurus kurus June 18, 2013
alhamdulillah syukurr ;)
Puan Kutu Puan Kutu June 18, 2013
syukur Alhamdulillah..
Unknown Unknown June 18, 2013
semoga cepat sembuh.. :D
Unknown Unknown June 19, 2013
Alhamdulilah perkembangan yg positif kak.. moga dia terus kuat..
Unknown Unknown June 19, 2013
deqla xleh nk msj sbb xde no ina..hihi.. alhamdulillah.. berita yg baik ni.. ;)
Deq's Qienz Deq's Qienz June 19, 2013
alahmdulillah..lega sikit bila mndengarnya kan..
Myra Jay Myra Jay June 19, 2013
Alhamdulillah.. moga terus kuat...
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ June 19, 2013
Salam K.Ina...

alhamdulillah...semoga dia cepat sembuh :)
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda July 16, 2013
alhamdulillah...syukur...