Kan dah kena duduk dalam beg...

Aqilah ni cukup cerdas.. Aktif betoi orangnya.. Dia kan dah pandai berdiri.. kejenya nak lepas tangan je time berdiri tu.. Saya ni punyalah risau takut2 dia terjatuh.. walaupun dia dah pandai duduk slow2 time berdiri, tapi risau la jugak.. 


Baru ni, saya nak kemas baju.. keluarkan baju dari bag.. tapi anak solehah saya ni asyik nak merayap je.. tak nak duk setempat... susah saya nak kemas baju sambil berkejaran dengan dia.. last2 saya ambik Aqilah, terus letak dalam beg.. hahhah


Tu pun ada hati lagi nak keluar dari beg, tapi tak lepas.. kikikiii


Ya Allah Ya Tuhanku... Kau ringankanlah dan sembuhkanlah kesakitan yang sedang ditanggung oleh MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.. 

{ 12 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons June 26, 2013
seronok tgk aqilah ni cergas orgnya yee..kikiki...macam izz je tgk..kembar ke
Fiza Rahman Fiza Rahman June 26, 2013
Haaaa...kan dah kena letak dalam bag ☺☺
Rozie Rozie June 26, 2013
Hehe mcm rayyan haritu kita sibuk nk kmas baju ltk lm beg dia sibuk maduk lm beg ... skunk rindu... sebb jga kursus kt sarawak...huhu
Unknown Unknown June 26, 2013
bungkus jer aqilah...hihi..pos antar pucong meh..
Unknown Unknown June 26, 2013
Heheh tertonggeng kang..!
Akak Alisha makan ape kat belakang tuh?
Nora Karim Nora Karim June 26, 2013
hahahah kelakar la Aqilah ni... comei betul!!
Unknown Unknown June 26, 2013
hehe budak2 tengah belajar kan kak.. comel jer..
Puan Kutu Puan Kutu June 27, 2013
cerdas orgnya anak daraina.dh lama tak dtgsini dh pandai berdiri rupanya
fieda fieda June 27, 2013
olo..tomeynyer dia...aktif ni
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ June 27, 2013
salam K.Ina..

Hihih.. kan dah kene dere manje ngan ibu tu..cergas btl dia!