Tak payah nak berebut2 yer... (",)

Ni cite 2 3 hari baru ni lah... saya tengah duk mengadap komputer dengan alisha.. sekali si abah alisha ni bawak keluar netbook dia.. nak tengok cite apa entah.. Yang si alisha ni biasalah, mulalah dia berkenan dekat netbook abah dia tu.. lagi pulak abah dia jarang2 tunjuk dekat dia...


Alisha pun apa lagi, dan2 pergi dekat abah dia.. budak kecik, dia bukan reti tengok je, mesti nak sentuh.. bila abah tak bagi.. mulalah datang mengadu dekat si ibu... hihii..


Yang saya ni pulak, gigihlah pergi bukak laptop untuk alisha tengok.. dapat ala2 macam abah dia pun jadilah... hihiii... 


Sorang guna netbook, sorang guna laptop.. saya jugak yang guna komputer biasa... tapi takpa.. skrin saya lagi besar dari 2 beranak itu.. hihii... Bila dah guna 1 sorang senang... takyah nak gaduh2.. muahhahhah


{ 39 comments.. read them below or add one }

izan mama mia izan mama mia September 11, 2012
eloklah dah ada sorang satu...zaman it....tentu tv dah tak tgk yer...
Mrs Velentine Mrs Velentine September 11, 2012
hahaha...nnt kena standby 1 lagi utk adik yg bakal lahir...
kakcik kakcik September 11, 2012
Kakcik lebih suka guna desktop. Kalau guna iPhone atau iPad, selalu ejaan jadi lain! ;-)
Kakzakie Kakzakie September 11, 2012
lagi 3-4 tahun lagi adik Alisha dah pandai kena beli lagi satu...
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI September 11, 2012
xpe..yg besar lg syiok tgk kan..hihi.
:: Mrs.Eady :: :: Mrs.Eady :: September 11, 2012
good..takyah rebut dah!heehehe..
sal ya sal ya September 11, 2012
nak cari laptop skrin besar sikit. guna komputer mmg best tp kalau laptop senang bawak berjalan sana sini.
Nora Karim Nora Karim September 11, 2012
heheh bagus la dapat sorang satu... nanti baby kena beli tab la.. heheh
ieedaz @ mama_isha ieedaz @ mama_isha September 11, 2012
anak zaman skrg lebih advance dr kite dulu2 kan..hehe
nanieybarnieylurviey nanieybarnieylurviey September 11, 2012
terbaik lah kak Ina..
Senang bru tak berebut.. :) hee..
syawalsimpsons syawalsimpsons September 11, 2012
sama la sue kat umah ni pon...
mama aryan mama aryan September 11, 2012
anak2 sekarang ni,tgk kita guna apapun dia nk jugak.ada sorang 1 lg senang tak yah berebut
nur anis nur anis September 11, 2012
alisha nak buat blog tu kak..hihi
MamaEma MamaEma September 11, 2012
layan blog pun tenang kan..hehehe
Tina Othman Tina Othman September 11, 2012
mcm kat rumah lah, laptop ada satu, umatnya ada 4org, penyudahnya tak payah tgk langsung

taklama lg kena tambah lg satu lah untuk adik alisha
Wanieys Wanieys September 11, 2012
senang sikit dh ada sorang satu hehe...tp yang besau tu lg best tgk hihihi...wani lg suka screen yg besau2 ni puas sikit tgk hehe
Si Matatajam Si Matatajam September 11, 2012
Betoi tu bila dah ada sorang 1 tak payah nak gaduh2 dah,.
Cik Nur Cik Nur September 11, 2012
Tu diaaa....! sorang satu... makin bijaklah alisha.. :)
ieda ieda September 11, 2012
ekekek janji x berebut dik
tu alisya sorang ..
nanti tunggu adik maiii
nak jugakkkkkkkk ;))
Azi Azi September 11, 2012
WAH MERIAH PC KT RUMH INTAN, SY NI ADA NETBOOK STU JE, KLU ROSAK MMG MENANGISLA..

MMG SY PN KENGKADANG ANAK2 BEREBUT NK GUNA NETBOOK...KLU ADA REZEKI INGT NK BELI SATU LG.. HI3
izz iizza izz iizza September 11, 2012
ada adik nnti kena tambah satu lagi la ni..:)
Masz Sidek Masz Sidek September 11, 2012
hehehe... tak gaduh.. sbb dah ada sorang satu... :)
Che Rosliza Che mat Che Rosliza Che mat September 11, 2012
hihihi betul tue ina...CR pun guna komputer lagi best...
syiela syiela September 11, 2012
lepas ni kena cari lg 1 tuk adik hehehhe

akak pun suka komputer gedabak ni hehhehe kalau laptop pun dah rasa kurang feel :)
fieda fieda September 11, 2012
guna komputer lagi best sebenarnya..tp kak fieda punya komputer tak dpt guna sbb tak upgrade..
azizah :) azizah :) September 11, 2012
muahaha elok sangat la tu..jangan dok alisha jahanamkan button2 laptop tu adalah..naya jer..hehehe
shidaR shidaR September 12, 2012
hehheee..lawak lah kaka...amboi semua konfiden level..hehee.. :)
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda September 12, 2012
wah..snangnye..
tiap sorg sumer ade, hehe...
Myra Jay Myra Jay September 12, 2012
Wahhh canggih nya, senang ada sorang satu, senang nak layan :)
9n0L4 9n0L4 September 12, 2012
haha. lps ni kne bile tab pulak. utk baby. ;)
Puan Kutu Puan Kutu September 12, 2012
setuju!kt umah nie ada sebijik je netbook.abah n aiman selalu gak gaduh2 manja pasal game.ibu relex je sbb skang nie tak gian blogging sgt.huhu

nak beli sorg satu rasa macam membazir je,fungsinya sama n bkn ada perkara penting sgt nak buat, masing2 dengan keseronokan masing2 je..hehe..
nur nur September 12, 2012
hi..blog walking here..singgah ler blog sy gak kat http://precioushandsatelier.blogspot.com/ tgk bunga2 cantik mekar dlm cara berbeza ssuai utk deko umah anda..
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha September 12, 2012
yg dlm perut pun nak juga tu.sedia beli laptop baru cik kak.hahaha :P
wan nurul hezrina wan nurul hezrina October 02, 2012
mmg sebenarnya lagi mudah guna pc biasa lebih mudah n cepat drp skangnie ipadlah,tabletlah.mcm2..tapi kecik tak puas