Selamat Hari Lahir Yang Kedua untuk Anak Kesayanganku... Nur Alisha.. (",)


Hari ni, 05/09/2012 tepat pukul 11:24 malam dengan rasminya genaplah umur Alisha 2 TAHUN... selama 2 tahun jugaklah saya menjaga & membesarkan Alisha.. Setiap masa alisha bersama saya.. saya menjadi suri rumah sepenuh masa untuk menjaga Alisha.. dengan harapan semoga alisha menjadi anak yang solehah... anak yang  ingat segala jasa & pengorbanan ibu bapanya.. anak yang tak lupa untuk sentiasa mendoakan kesejahteraan ibu bapanya di dunia & akhirat.. tak lupa jugak semoga alisha membesar sebagai anak yang taat pada perintahNYA... sebagai seorang ibu, saya jugak doakan semoga alisha berjaya di dunia & di akhirat.. seimbang untuk kedua2nya...


Ketika Alisha berusia satu hari

Alisha membesar sebagai anak yang mendengar kata.. tidak banyak ragam.. tidak banyak menyusahkan kami.. Alisha jugak membesar sebagai anak yang cepat matang.. semoga Alisha akan menjadi kakak yang baik & menjadi contoh untuk adik-adiknya nanti...


Alisha ketika lagi 2 hari nak genap 2 tahun... tak tahu nak tempek gambar mana dah... nak tengok gambar lain.. klik link sebelum ni yer.. (",)

Semoga kehidupan Alisha akan sentiasa mendapat keberkatan dariNYA... Saya sebagai seorang ibu, tidak pernah lupa untuk mendoakan kesejahteraan Alisha... 

"Alisha.. ibu nak Alisha tahu... bila alisha dah ada adik nanti.. tak kiralah berapa ramai adik alisha pun.. ibu tetap sayangkan alisha... kasih sayang ibu untuk anak2 ibu takda lebih takda kurang... semua sama rata.. tapi ibu tahu, alisha anak yang baik.. anak yang matang untuk berpikir sesuatu perkara apabila besar nanti... SELAMAT HARI LAHIR ALISHA... SALAM SAYANG DARI IBU UNTUK KAMU (",)..." 


{ 63 comments.. read them below or add one }

KhaiZa KhaiZa September 05, 2012
selamat hari lahir utk alisha
Mira Adzlia Mira Adzlia September 05, 2012
hepy besday to alisha cumil......smuge jd ank yg solehah & bjaya dlm idup.... :)
Mira Adzlia Mira Adzlia September 05, 2012
hepy besday to alisha cumil......smuge jd ank yg solehah & bjaya dlm idup.... :)
mama aryan mama aryan September 05, 2012
selamat hari lahir alisha..moga menjadi anak yg solehah,berjaya didunia & akhirat
Falsya Falsya September 05, 2012
Happy birthday alisha..;D
shidaR shidaR September 05, 2012
happy befday alisha syg :)
ijA ijA September 05, 2012
ucapan mama alisha macm ucapan ume kita kat kita pulak..kita rasa terharu dan menangis, syahdu sebab kita anak sulung..adik2 ramai..terima kasih mama alisha
UmmiAbi UmmiAbi September 05, 2012
Happy besday good girl..Moga jadi insan solehah buat ayah & ibu..;)
ShimaSalleh ShimaSalleh September 05, 2012
Amin!
Selamat hari lahir yg ke2 Alisha..
Lebat sungguh rambutnya masa baby :)
shahdiana shahdiana September 05, 2012
selamat hari lahir alisha....dah 2 tahun ye...auntie doakan alisha jadi anak yang solehah & berjaya dalam hidup ye....
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI September 05, 2012
slmt hari lhir alisha syg.. meh2 nak kiss skit..hihi.
aku eryati aku eryati September 05, 2012
hepi besday alisha...MABU
ros_reeza ros_reeza September 05, 2012
Selamat ulangtahun kelahiran untuk Alisha.. MOga menjadi anak solehah yang boleh membahagiakan kehidupan ibu dan ayah :)
Puan Kutu Puan Kutu September 05, 2012
yeay alisha dh besar,tak lamalg nak jadi kakak..selamat hari jadi n semoga semua doa ibu dimakbulkan..:)
Si Matatajam Si Matatajam September 05, 2012
Happy 2nd Birthday Sweet Alisha..Semoga membesar jadi anak yg solehah....
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ September 05, 2012
Alhamdulillah...
Sanah helwah utk alisha.

cma mengaminkan doa2 akak utk alisha..

Insyaallah... semoga alisha membesar sgn sihat dan menjadi kebanggaan ibu&ayah :)
emma emma September 05, 2012
Selamat Hari Lahir Si Comel Alisha.. Semoga menjadi anak yg solehah dan berguna dunia & akhirat..
aimi adilah aimi adilah September 05, 2012
amin...

sama tarikh arwah pakwe aimi

selamat hari jadi alisha =)
ayut ayut September 05, 2012
pjg dah doa ibu utk alisha..aminn.smoga termakbul sgala doa kak ina :) selamat hari lahir alisha..be a good girl k!good dlm ap jua :)
Saleha Saleha September 05, 2012
Selamat hari lahir sayang alisha
semoga doa2 ibu Alisha ni dimakbulkan Allah.. amin

Bertuah alisya membesar di tangan ibunya sendiri.. semoga suatu hari anak2 saya turut merasa nikmat sebegitu
mrs mell mrs mell September 05, 2012
selamat hari lahir alisha... ;)
Pn. Sheila@CC Pn. Sheila@CC September 05, 2012
amin... selamat hari lahir alisha... hehe.. dh besar pasni leh jd kakak...
Wanieys Wanieys September 05, 2012
rasa sebak pulak baca ucapan kat ina dekat alisha...happy besday alisha sayang..semoga alisha menjadi anak yang solehah untuk ibu dan abah...nanti auntie kasi hadiah besday kat alisha okay :)
Dylla Abas Dylla Abas September 05, 2012
terharunya baca entri ni...rasa sayu sangat..tetiba teringat kat mak saya pula..hee :p

apapun..selamat hari ulangtahun buat Alisha..moga jadi anak yg baik n solehah >_<
syawalsimpsons syawalsimpsons September 05, 2012
happy bufday alisha...moga panjang umo N murah rezeki,.....ado masa nnt aunty soya dtg SP tau..lama sungguh tak jejak sana
wan nurul hezrina wan nurul hezrina September 05, 2012
HEPI BUFFDAY ALISHYA...semoga terus jadi good gurl ok..
mimie.. mimie.. September 05, 2012
alisha..selamat hari lahir syg..
semoga alisha membesar sebagai seorang anak yg solehah dan mampu menjaga kedua ibubapamu apabila dewasa kelak..
semoga alisah berjaya di dunia dan akhirat ye syg.. ^_^
zachflazz zachflazz September 05, 2012
happy anniversary alisha..
moga makin cantik, makin pintar dan kelak menjadi generasi yang shalihah. aamiin.
nur anis nur anis September 05, 2012
happy birthday alisha..:)
Farah Shamsudin Farah Shamsudin September 05, 2012
Selamat hari lahir Alisha.. semoga menjadi anak yg solehah untuk ibu dan ayah.. amin..
Mrs Lurve Mrs Lurve September 05, 2012
entah nape sy rasa terharu pulak dgn entry nie, happy bufday alisha.. be a gud sister ok
NurShahFamily NurShahFamily September 05, 2012
selamat ulang tahun ye alisha... semoga membesar menjadi anak dan kakak yg solehah.. ameen
Nurul Husna Mohd Hassan Nurul Husna Mohd Hassan September 05, 2012
alisha! selamat hari lahir yang ke-2. kami kat sini semua sayang alisha! ;)
lynn kamarul lynn kamarul September 05, 2012
happy birthday dear alisha.. hehe tarikh lahir alisha dekat je ngan anak dara kesayangan sy kat kg tu cuma bezanya nurul diana najwa lahit 26.9. kira bulan je la yg sama . moga mjadi kakak yg baik. insya Allah
shaFazie shaFazie September 05, 2012
selamat hari jadi Alisa..semoga menjadi anak yg solehah bt ibu & ayah Alisa...

fadh leyanie fadh leyanie September 05, 2012
selamat hari lahir Alisha..insyaallah ameen,doa seorg ibu akn termakbul.
Sally Yatiey Sally Yatiey September 05, 2012
Selamat Hari Lahir yang ke-2 tahun Alisha. :D
Che Rosliza Che mat Che Rosliza Che mat September 05, 2012
Dah genap 2 tahun ya...Happy Birthday Alisha..semoga menjadi anak yg solehah..
Masya Masya September 05, 2012
selamat hari lahir alisha...
insyaallahhh .. amin alisha akan menjadi kakak yg baik...
Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY September 05, 2012
Selamat Hari Lahir yg ke 2 Alisha,
Insyaallah berkat doa ibu mmg termakbul dan moga alisha berjaya duania & akhirat..AMIN


QueeN TerataI QueeN TerataI September 05, 2012
sorry auntie terlewat nak ucap nie.. selamat hari lahir ye syg.. semoga menjadi anak kebanggan ibubapa dan menjadi anak yg solehah...
nita nita September 05, 2012
selamat hari lahir Alisha.. semoga menjadi anak yang solehah ^_^

Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha September 05, 2012
be a good sister my dear....lepas hbs praktikal,baru anty kirimkan hadiah ye..busy lagi ;(
QasehnyaRania QasehnyaRania September 05, 2012
hapy besday to alisha..skejap msa berlalu..=)
fiza fiza September 05, 2012
♪♫ Happy Born Day Alisha ♪♫

Semoga membesar sebagai anak yang sihat dan solehah.

Hug & kiss utk alisha yer ina ☺☺
Cik Nur Cik Nur September 05, 2012
selamat ulangtahun kelahiran alisha... :)
azizah :) azizah :) September 05, 2012
happy birthday alisha.. jaga ibu baik2 bila dah besar nanti yer.. auntie jijah jadi saksi yg ibu sygkan alisha sgt2...
sal ya sal ya September 05, 2012
happy birthday ye sayang alisha.
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda September 05, 2012
Hepi 2nd B'day, dear Alisha~!!

Moge dpt jd sorg anak yg solehah & bijak pandai, amin3...

lots of luv from,
Auntie Nisa & Hannah
Azi Azi September 05, 2012
hepi birthday alisha...
Gen2Merah Gen2Merah September 05, 2012
selamat hari lahir alisha... salam syg dr kami semua
eita eita September 05, 2012
selamat hari lahir untuk alisha
Ummu Muhammad Ummu Muhammad September 06, 2012
hppy belatd besdy alisha! muge makbul doa2 ibu ;)
Myra Jay Myra Jay September 06, 2012
Selamat Hari Lahir sayang, moga menjadi anak yang baik ye sayang :)
ieedaz @ mama_isha ieedaz @ mama_isha September 06, 2012
epy belated besday buat alisha..moga jadi anak yg baik yer..
anitadiana anitadiana September 06, 2012
happy besday alisha..semoga membesar menjadi anak yg soleha ya...
fieda fieda September 06, 2012
pejam celik pejam celik besor dah anak dara ina ye...happy besday alisha..moga jadi anak yg pandai..
izz iizza izz iizza September 08, 2012
selamat hari jadi alisha..semoga akan jadi anak yg baik hari ini dan selama-lamanya..:)
9n0L4 9n0L4 September 09, 2012
hepi belated befday alisha. muke die same je dari baby sampai skrg. ;)