Alisha yang makin bergaya... ececeee... hihii

Baru2 ni ketika di rumah my parent, sajalah saya ni gatai2 tangan bagi alisha pakai sunglasses.. sekali dia dah berkenan.. asyik pergi tengok cermin je... hahahaa



Kalau kita cakap cantik.. merenyeh je kerjanya... hahahaa.. Tak kisah lah spek tu besar gedabak pun... janji dia rasa cantik..hihii...


Kebetulan pulak kami pergi beli barang dapur.. sekali terpandang spek dekat bahagian aksesori.. Apalagi.. saya pun, sepantas kilat terus mengebas satu untuk alisha... muahahaa.. Bukan apa, nanti kami nak pergi pulau.. sekurang2nya alisha dah ada sunglasses..

Ibu alisha pun nak tumpang tayang muka walaupun dekat muka penuh jerawat tak hengat donia...

Murah je spek alisha ni.. RM7.90..hihii.. jadila... setakat alisha pakai tak sempat 5 minit terus dia bukak...hihii

{ 28 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons January 25, 2012
alahai kalo dah kata anak pompuan..anak pompuan jugak..kakkakak..mmg bergaya jaa...cantik ja ina pakai shawl gitu....sue tak pandai gitu..mesti nak kena ada awning gak...
Masya Masya January 25, 2012
cantiknya cermin mata mam yer.. yang mula².. penuh berlian jugak...
Cik Rose Cute Cik Rose Cute January 25, 2012
Cantik spek mata tue....Anak perempuan memang suka bergaya hihihi
Tihara Tihara January 25, 2012
ololo..comey nye alisha..stylo dah dia..hehe :)
msredcheesecake msredcheesecake January 25, 2012
Gucci ke ray ban tu..? Hhee... Anak akak pon sama... Pandai melaram...
Mama Ema Mama Ema January 25, 2012
besar cermin mata dari muka..hehehe..comel
~diAhOntHeblOg~ ~diAhOntHeblOg~ January 25, 2012
hehe..cute..da start da nk melaram tu..aritu kasut, ni spek, pasni mama siapkan make up!!
Tina Othman Tina Othman January 25, 2012
alahai sukanya dia ye nak bergaya2
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda January 25, 2012
stylo aa Alisha~!!! suke pic die tue..comel, hehe.. ^_^

wah, Ina pki shawl eh tue? lawa aa~... lg lawa dr sy pki, hehe.. XP

sori eh Ina, xdpt nk BW byk2 ari nie.. nk siapkn thesis, hehe.. >_<

dh klik2 gak~..
aimi aimi January 25, 2012
hihiihih... hbs r akk kalo dy dh besar mesti dye lagi melawa dr akk =)
sue zainun sue zainun January 25, 2012
gegirl xper bergaya..hihi..comel..
aizamia3 aizamia3 January 25, 2012
gambar last: cantik cermin mata itu..
azam azam January 25, 2012
:) nice...suka budak²...comel

"salam singgah kenalan....jika sudi follow² ye...
see u around and happy blogging….follow awak"
Papa Mifz Papa Mifz January 25, 2012
amboi boleh jadik model sunglasses nih...:)
Puan Kutu Puan Kutu January 25, 2012
comel alisya dengan kaca matanya.aiman serupa alisya suka kacamata..speck pakndak n pak njang dia semua dia kebas pakai..
Izan Ishak Izan Ishak January 25, 2012
comel3!!! betul kata papa mifz tu. boleh jadi model sunglasses....
Niena Sofea Niena Sofea January 25, 2012
Niena ada buat GA , lebih 51 hadiah menarik untuk dimenangi .. Jom join !
http://nienasofea.blogspot.com/2012/01/exclusive-giveaway-by-niena-sofea.html
mama_umar_maryam mama_umar_maryam January 25, 2012
alahai..kemain bergaye ye..kt umah ni ade 3 spek,kene simpan,klu x,patah..heheh
jemarisuri jemarisuri January 25, 2012
jeles tau auntie ..hehe.
pinjam sat sunglass yg comei tu..hihi
anisalya anisalya January 26, 2012
hahaha...comelnya dak kecik ni.
Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY January 26, 2012
heheh..chumell n bergaya,
sama la ngan anak eija Zaquan mmg cukup suka begaya ngan Speckmata BEN10 dia tu..
~izan~ ~izan~ January 26, 2012
mesti suka bergaya macam si ibu jugak ni hehe..comel!~
Bui Junaidi Bui Junaidi January 26, 2012
ANAK BERANAK COMEL..*_*
fieda fieda January 26, 2012
amboi2...comelnyer 2 beranak ni..alisha bkn main lagi ye dah makin pandai skrg..pompuan katakan..hehehe...
IntaNBerliaN IntaNBerliaN January 26, 2012
@syawalsimpsons

sy main hentam je pakai tu sue..hihii
IntaNBerliaN IntaNBerliaN January 26, 2012
@Masya

hihii.. itu bkn spek saya.. adik saya punya..
IntaNBerliaN IntaNBerliaN January 26, 2012
@msredcheesecake

mmg gucci tp yg ciplak punya.. yg betoi mahai sgt... hihii..

btw, itu spek adik sy.. lupa nk mention dlm entry :-)
IntaNBerliaN IntaNBerliaN January 26, 2012
@Nisa Greennnpanda

alaa dear... xdalh cantik sgt pun.. saja nk try2 guna shawl..hihii