Layan gambar Alisha & Aqilah..

Tak sempat nak karang entry.. tapi ada hati nak publish jugak entry.. ahhaha.. Ni la masalah bila dah tengah rajin kan.. Dengan alahan pun dah takda, tu yang entry keluar tak berhenti2.. ahhaha.. Saya nak masak ni, so, kasi u all layan gambar anak solehah saya ni dulu yer.. (",)


Gambar 2 minggu lepas... kami bawak anak2 g playground yang agak besar gak di Sungai Petani ni, tapi tak tahu nama apa tempat tu... Pukul 7 pagi dah siap mandi 2 beradik ni.. hihi..Aqilah bukan main suka naik buai ni, sampai tak mau turun


Pagi keluar awai pagi sebab nak breakfast kat luar sekali... Kak Isha ni duk ulang cakap "Nanti abah cuti kita g main ok?".. Suka sangat g.. kene cari masa, bawak dorang g sana lagi...


"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"
"Ya Allah, sesungguhnya aku namakan anak yang berada dalam kandunganku ini dengan nama Muhammad. Maka jadikanlah dia anak lelaki dengan kebenaran empunya nama yang mulia ini, iaitu penghulu kami Muhammad s.a.w."

{ 22 comments.. read them below or add one }

Cik Ecah Cik Ecah March 06, 2014
dah besar dah dua si comel ni...
Joanna Yunus Joanna Yunus March 06, 2014
playground memang aktiviti qayyum setiap hujung minggu...
Haryati Faizal Haryati Faizal March 06, 2014
dekat taman jubli ke ina... lama tak bawak anak2 pi playground...
Sally Yatiey Sally Yatiey March 06, 2014
Comel dua beradik ni ;D hee
Zee Suhaini Zee Suhaini March 06, 2014
comel dorang berdua ni..
Budak Kampung Budak Kampung March 06, 2014
tersengih3 intan permta ni
JunAina JunAina March 06, 2014
Sebagai ibubapa kita kena luangkan sedikit masa utk anak beriadah kat luar, tak semestinya bercuti dapat main2 kat taman dah cukup, masa berkualiti dengan anak2.
Nurfaezah Abdullah Nurfaezah Abdullah March 06, 2014
teringat dulu2 suka main buaian hehe
syawalsimpsons syawalsimpsons March 06, 2014
seronokkan bila dapat spend time ngan anak2 kat luar sesekali kan kasi anak2 seronok....
shahdiana shahdiana March 06, 2014
syakira pun kalo naik buai ni takmo turun ina..yang dua orang lagi dah besar gabak..tak muat...hehehe...alisha suka sangat ek....
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ March 06, 2014
Salam K.Ina..

alollolo...sukenye adik beradik penyanyang ni.. hihi..aqilah dah ada jambul pokok kelapa la.. comelllll!

Mar Mansor Mar Mansor March 06, 2014
budak2 kalau dah pegi playground tak mau balik dah..alahai..
doakan sama untuk dapat anak nama Muhammad..amin
Mimi Azirah Mimi Azirah March 06, 2014
suke btul diorg nih kan kak ina
Mimi Azirah Mimi Azirah March 06, 2014
suke btul diorg nih kan kak ina
Maria Firdz Maria Firdz March 06, 2014
Seronoknya dia main...
azizah :) azizah :) March 06, 2014
budak2 kak sape xsuka g taman permainnan.. riadah petang2 best jugak
Masya Masya March 06, 2014
budak² sesekali keluar mg dia org suka sgt.. asyik terperap kat rumah jer.. mestilah dia org bosan...
ct kektus ct kektus March 06, 2014
rasa macam kejap je aqilah ni dah besar. hihiih
Fiza Rahman Fiza Rahman March 06, 2014
2 beradik yg comel. Nampak mcm dah besar jer si aqilah tu ☺
Deqla Manjew Deqla Manjew March 07, 2014
seronoknya dua beradik ni main boyan.. buai lajuuuu...lajuuu... aku nak kawen dgn anak raja.. eh?hahahaha.. :p
NORSHAHFEZA HAMSAN NORSHAHFEZA HAMSAN March 07, 2014
hehe sukelah alisha n aqilah men taman ye =) ceria jek tgk alisha tuh,,due2 pon comel
Deq's Qienz Deq's Qienz March 10, 2014
dah besaq aqilah siap nak dapat adek lagi..mmg lama benar sy xsinggah sini..hmpir stahun kot..