Gaya Aqilah main mak-mak

Aqilah sejak2 nak jadi kakak ni, dah pandai main mak2.. hihi


Aqilah g ambik bear pastu g ambiknya mangkuk & sudu


Pastu dibuatnya aksi suap baby makan...


Alahaiii comel je gaya Aqilah ni tau.. Memang dah ready nak jadi kakak ek Aqilah..?.. Tunggu yer.. InsyaAllah bulan 8 nanti, Aqilah akan bertukar status kepada kakak.. (",)


"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"
"Ya Allah, sesungguhnya aku (Noorzarina binti Ahmad Tazari) namakan anak yang berada dalam kandunganku ini dengan nama Muhammad. Maka jadikanlah dia anak lelaki dengan kebenaran empunya nama yang mulia ini, iaitu penghulu kami Muhammad s.a.w."

{ 14 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons March 18, 2014
tak sabar nak jadi kakak tu
Kisah Si Dairy Kisah Si Dairy March 18, 2014
dulu masa kecik2 pun main macam nie jugak...muehheheee
Joanna Yunus Joanna Yunus March 18, 2014
Aqilah dah besar sekarang ye... sekejap sahaja masa berlalu ...
baby sihat
Haryati Faizal Haryati Faizal March 18, 2014
makin cerdik dah aqilah ye... nak jd kakak dah
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra March 18, 2014
hahahaha... asal cerita aqilah mesti akan cita adik solehah saya juga, mak cerita skang adik solehah dah pandai baca buku, dalam imaginasi dia la, pgg ja buku, mula la mulut dia kumat kumit kononnya tengah membaca, hihihi
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ March 18, 2014
salam k.ina..

alhamdulillah..pandai aqilah ni..sama dgn kakak alisha..
nnti blh la ltg ibu suapkan adik mamam.. :)
tifa anvar tifa anvar March 18, 2014
dah ank dara kan secara semulajadi ade sifat keibuan.
Shima Salleh Shima Salleh March 18, 2014
huiiii suap bebear mata tgok tv ekk hihihihiiii...

bln 8 ye due? mudah-mudahan... :)
Shida Radzuan Shida Radzuan March 19, 2014
hehee..aqilah aqilah..suap ank..mata kelain..kang msk lam hdung heheee ^_^
Maria Firdz Maria Firdz March 19, 2014
Dah ready dh tu dia.. Bijak dia... Seindah namanya...
Fiza Rahman Fiza Rahman March 20, 2014
HEhehe...kecik2 dah pandai main mak2 yer...comel ☺
ayut ayut March 23, 2014
Alololo..comelye aqilah....aqilah...auntie ayut melawat ni.huhu
azizah :) azizah :) March 30, 2014
Comel... kemain susah nak amik gmbr aqilah betul2
QasehnyaRania QasehnyaRania April 04, 2014
hihi.kecik kecik dah suka main masak masak.besar nti comfirm rajin masak ni.ikut ibu kan :-)