Ada tak siapa2 yang nak suruh Alisha "baiki" laptop.. (",)

U all, nak bagitahu u all ni.. Alisha pandai "baiki" laptop tau.. Meh la suruh Alisha baiki.. hihii.. Baru2 ni, Alisha sibuk sangat nak mengacau abah dia guna komputer, so saya pun ambik la laptop yang dah rosak bagi Alisha guna dengan harapan alisha dah tak kacau abah dia..


U all tengoklah ni cara Alisha setiap kali ada laptop or komputer.. teror tak? 2 belah tangan menaip hokay..!! muahhaha.. Macamanalah saya tak berkeinginan nak beli laptop untuk Alisha.. hihii


Alisha tekan2 button  tetap jugak skrin laptop tu gelap.. Apa lagi, Alisha pun pergi goyang2kan skrin laptop tu.. *Padan muka, sapa suruh taknak menyala kan Alisha*.. hihii


Goyang2 pun tetap jugak gelap.. Alisha dah naik geram.. dipijaknya laptop tu..


Hambikkkk.. siap mencangkung sambil goyang2 skrin laptop hokay!! hahhahhah *Ni yang buat Alisha lagi nak marah ni* hihii


Alisha pun apa lagi.. tak nak menyala sangat, terus di terbalikkan laptop tu... Mula2 ingat nak ketuk2 je.. Rupa2nya...


Tu diaaaaaaa... sekali lagi kena pijak.. hahhahha Puas Hati Alisha!.. hihii memang teror lah anak saya ni bab2 repair laptop.. penat2 alisha goyang la pijak2 la tapi tetap tak menyala.. last2 kacau komputer abah semula lah... muahahahhahah

P/s : Ada siapa2 nak suruh alisha repair laptop tak??.. (",)

{ 33 comments.. read them below or add one }

----- ----- ----- ----- October 13, 2011
seramnya...conform x nak..hehe~~
KiMiE KiMiE October 13, 2011
hahaha...nasib laptop tu dah rosak..
Dylla Abas Dylla Abas October 13, 2011
adess..'ganas' juga si kecik ni :)
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda October 13, 2011
wah.. hebta gak si Alisha nie dok repair laptop, ngehehe.. tue mmg bg petanda yg die nk laptop sndri la tue, hihi~..
aimi aimi October 13, 2011
care pembaikian yg terbaru :)
fieda fieda October 13, 2011
aduiii...ganazzz nyer anak dara srg ni...cara sng nk repair laptop ikutlah cara alisha yer..hihi..
Puan Kutu Puan Kutu October 13, 2011
haha mencangkung macam nak berak jer alisha.rumah anty ada satu laptop rosak.boleh tak alisha tolong repair?keke
Mama QS Mama QS October 13, 2011
kalau akak mahu dia alisha ambik laptop akak.... akak menjerit sampai pecah anak tekak akak le.... laptop ku adalah nyawa ku
Amirah Yusof Amirah Yusof October 13, 2011
biar btul smpi pijak laptop tu..haha lappy tu mmg taleh guna da kut eaa..seram aiyhh
Bui Junaidi Bui Junaidi October 13, 2011
adeh..adeh..ngerinya..hehehe
kesian laptop tu..*_*
aRa ❤ aFiq™ aRa ❤ aFiq™ October 13, 2011
ni lau dia baiki mo lg elok dr yg biasa.. hehe
Cik Rose Cute Cik Rose Cute October 13, 2011
hihihi....ganas betul...budak2 sekrg tahu...laytop tue menyala ke tak...
adyna adyna October 13, 2011
ini tambah repair nie hehehe
suhaina laui. suhaina laui. October 13, 2011
bijak+kreatif kan hehehe good gurl la budak comey ni
oli-go oli-go October 13, 2011
hahhahhaa..tak pa la kak..tunggu alisha dah besa baru suh dia baiki laptop..
Jaa Jaa October 13, 2011
ganazzz rupanya alisha nih... igtkan mulut dia jer yg potpet potpet cam ibu dia..haha
mamaNoriz mamaNoriz October 13, 2011
ewah, bukan main dia kejekan benda tu ek...

ingat tu lempeng ke?

hahhaha
Cik Azizah Cik Azizah October 13, 2011
mak ai akak! ganasnya alisha. mesti lasak jugak ni..muahaha ^^ selagi tak puas ati mcm lappy bapanya selagi tu die hempas laptop die. hahaha
sweetbelly gurlz sweetbelly gurlz October 13, 2011
aduiiiii....ganaz sungguh...hihi...tp comel...dtg singgah n follow cni...
shiema sufian shiema sufian October 13, 2011
alahai si kecik comel molek nieyh :D
Aimifiqa Aimifiqa October 13, 2011
hihi. laptop ni dah rosak ke?
puanbee puanbee October 13, 2011
haha laptop kalau rosak memang tk leh repair ek ? sayangnyaaa kan .. alisha jgn repair laptop repair benda lain je lah hihi
Chekgu Azrine Chekgu Azrine October 13, 2011
hehehe...pandai alisya 'baiki' laptop.. chomel je..
Eera Shera Eera Shera October 13, 2011
scarynye..err..x pe la sy repair tmpt lain..hahahaaa
Warna Warni Kehidupan Warna Warni Kehidupan October 13, 2011
haha chomel jek..erk laptop sape jadi mangsa tu
cinnamon.com cinnamon.com October 13, 2011
maknanya laptop tu..dah lama tak menyala la tu..
ade2mama ade2mama October 14, 2011
pehhhh law cmny bkn lgy elok kak heheh..

laptop tu sme la cm kte puyew ehehe
wan nurul hezrina wan nurul hezrina October 14, 2011
aduuusss kalau mummy dah jerit2 dah=)laptoptuh nak oii bukan menan=)tp merahpun sama=)nak hantar ker tak ni g baiki??
Thania Thania October 14, 2011
ngeri jerk tgk dia repair laptop..
aizamia3 aizamia3 October 14, 2011
kena pastikan lappy yang elok tu tak sampai ke tangan alisha.. kalau tak.. eemm.. nangisler..
narumi sakura narumi sakura October 15, 2011
hahaha..ade stail la alisha >_<
QASEHNYA RANIA QASEHNYA RANIA November 06, 2011
waduhh...waduhhhh...ni bukan bagi nk repair bagi mengeruhkan keadaan lagi ler jawabnya .....: )