Mata saya jadi SAKSI apa yang Alisha dah buat..!



 Tengoklah ni apa yang anak dara saya tu dah buat.. pinggan saya pecah hokay!! Mata saya ni pulak yang jadi saksi kejadian... hahaha.. Actually, Alisha duk bawak pinggan tu ke hulu ke hilir.. suka sangatlah kononnya sebab dapat pegang pinggan kaca.. 

Tapi tiba2 pinggan tu nak terjatuh dari tangan alisha.. si alisha berjaya memegang kembali.. tapi tu la.. bila dah takda rezeki lama nak berjodoh dengan pinggan tu, akhirnya kali kedua pinggan tu nak terjatuh & terus je jatuh... 

Yang syok tu.. bila dah jatuh saya boleh pulak pergi amik kamera nak amik gambar... hahahhahhahah *teruk betoi la saya ni + Alisha mesti suka sebab ibu dia tak marah dia*.. hihii... Saya takda pulak nak marah dekat Alisha cuma saya cakap.. "Inilah puncanya sebab apa ibu tak bagi main pinggan ni".. hahaaa

Bukan apa, saya berpendapat selagi pinggan tu tak pecah selagi tu dia nak main.. selagi tu dia tak faham kenapa saya tak bagi.. Dah pecah sebijik.. baru tau.. hihii.. Nasib baiklah pinggan tu bukan jenis kaca yang tajam2 tu.. alaaa nak bagitahu u all pinggan tu camna pun tak reti.. hihii tapinya dia bukan jenis yang kaca tajam2 & pecah berderai tu.. :-)


Inilah muka tak bersalah Alisha selepas kejadian.. hihii.. Dengan muka comot yang amat!!.. Actually muka dia comot sebab sebelum tu, dia makan sos cili dalam pinggan yang pecah tu la.. tapinya sisa2 sos cili je la..  

P/s : Walaupun saya bagi keizinan untuk Alisha main tapi ia tetap di bawah pengawasan saya (",)

{ 19 comments.. read them below or add one }

ummu muhammad ummu muhammad October 14, 2011
kite segenglah..tak kuase nak marah bab2 ni..nak jadikan lagipunbyk lagi pinggan heheh..

p/s: tunggu mase nk dipecahkan ;)
Thania Thania October 14, 2011
btull..
budak kecil lau kita nsht n bgtau, dia x kan dgr melainkan dia rasa sendiri..
ag 1 jgn mrh dia.. sbb dia dlm pembelajaran... kalau kita selalu mrh dia, rotan dia, 1 ary nanti dia tak kan tkt dengan kita.. tapi an..muka dia comeyh la.a.. haha..walaupun comot.
Jaa Jaa October 14, 2011
alisha makan pedas ek... idlan pedas cikit menjerit....
fieda fieda October 14, 2011
hehe..anak ibu ni...nsb baik pinggan tu..ingatkan kaca btul tadi...tgk tu comelnya muka lepas buat salah...dia kata best jgk ni lepas pecahkan pinggan blh bergambar plk tu...hihi
wan nurul hezrina wan nurul hezrina October 14, 2011
alololo..cian dier kena marah=)cumilll n comot tuh!merah pun sama..dia suka pecahkan cawan..nak2 tangkai cawan..bis semua cawan umah mummy takder tangkai
Cik Rose Cute Cik Rose Cute October 14, 2011
hihihi....Cik rose pun tak pernah kasik anak cik rose pinggan kaca...
Mrs Lurve Mrs Lurve October 14, 2011
ibu baiknya..xmarah alisha ehh..ibu kasila alisha main gelas ibu yg cantik pulak boleh x hehehehehehe
Puan Kutu Puan Kutu October 14, 2011
nasib baik tak luka kaki tu..lain kali kompem tak main dah alisya yer!hehe..
Aziela Aziela October 14, 2011
ala..ala...ala...ciannya dia. Nampak sangat muka dia cam bersalah. Baik la Alisya nie..
KSWSK KSWSK October 14, 2011
tang pecah brg2 kaca ni wa mls nak ngemas yg kaca kecik2 tu...silap2 kang kaki kita yg kena serbuk kaca tu..
syawalsimpsons syawalsimpsons October 14, 2011
mmg muka tak bersalah alisha ni
MamaEma MamaEma October 14, 2011
kak ema bagi anak main periuk..dua2 suka main masak2 dan air...bila dah habis main minta diorang kemas balik..tak kemas balik..tak bagi susu..
Zie Zie October 14, 2011
alah dah kerang sebiji pinggan mama....
oli-go oli-go October 14, 2011
pecah pinggan mak..hahhaha..beli baru kak..
Bui Junaidi Bui Junaidi October 14, 2011
anak2 bui kalau bawak pinggan kaca,mmg akan sgt berhati2..so,setakat ni tak pernah lagi kejadian pecah pinggan..hehe
KaRiMaH KaRiMaH October 14, 2011
muka alisha macam pasrah jer bila kena tangkap..hihihi
aizamia3 aizamia3 October 14, 2011
oh.. tak boleh nak salahkan dia.. ;) nasib baik takde yang cedera..
narumi sakura narumi sakura October 15, 2011
hahaha comelnye adik alisha ni..bestnye adik dapat mak baik x marh pon bg pecah pinggn lps ni jngn main lagi tau pingn kace..hehe best la bceentry akk psl alisha..msti akk syng sgt kt diekn..sye ni bile la nk kwin dpt ank huhu
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda October 16, 2011
hihi~.. biase la anak2.. xsah kalo xde bnde yg xpecah.. wah, Alisha pndi mkn sos..xpedas ke? Hannah xbrani pun..