Labu yang telah selamat dikerjakan oleh saya

Pagi tadi perut saya ni lapar.. sekali teringatlah labu yang my MIL bagi.. tiba2 terfikir nak buat kek labu kukus tapi hajat tu terbantut sebab nak kukus lama pulak.. perut dah lapar.. lagipun nanti saya jugak yang nak kena habiskan sorang2..


So, saya pun apa lagi.. masakan paling mudah.. buat cucur labu.. hihii.. Cara nak buat pun senang je.. macam u all masak cekodok pisang.. bezanya saya rebus dulu labu tu & lenyek2.. bila dah siap goreng, saya tabur gula yang saya dah blender..

Rasa dia tu boleh tahan la jugak tapi tak pasti la pulak sedap sebab memang sedap or sedap sebab perut lapar... muahahaaa.. Alisha pun makan 2 ketoi..hihii Tak boleh bagi alisha makan banyak2 takut "angin" lak nanti..




Tengoklah Alisha ni makan cucur labu.. dari duduk sampai baring dia makan... hahaa

{ 17 comments.. read them below or add one }

Hermin Hermin October 18, 2011
sedap sgt la tu makan sampai terbaring-baring...haha :)
boleh cuba buat la nnt....
fazrulnoor fazrulnoor October 18, 2011
mkn sedap tu knyang smpi tbaring :)
fieda fieda October 18, 2011
kak fieda tak pernah mkn pun cucur labu...try la nanti..
syawalsimpsons syawalsimpsons October 18, 2011
sedapnyer alisha makan...alisha...aunty soya nak sikit...
.:fyzz:. .:fyzz:. October 18, 2011
sedapnya...suka la..rasa ala2 cucuq bdak..tp manis kan...sedap2..
suhaina laui. suhaina laui. October 18, 2011
resepi baru ni bley try gak ;)
tiefazatie tiefazatie October 18, 2011
comelnya..rajin sis..hee
LYAfrina LYAfrina October 18, 2011
alahai..bselera alisha makan tu... smpai tbaring
ziraziz ziraziz October 18, 2011
my faveret, cucur labu...

tu yg terbaring tu model cucur labu ye..hehe
mamaNoriz mamaNoriz October 18, 2011
wah, akak pun suka uat cucur tu...

comelnye ina bulatkan dia!

psl nufera tu, kwn yg ckp so tak sure 100% tepat tapi tak salah mencuba dulu sbb nufera ni pun glamer kan...
fiza fiza October 18, 2011
Bley try nih. Tak pernah lagi buat cucur labu.

Sedap sgt lah tu sampai baring².
Puan Kutu Puan Kutu October 18, 2011
wow labu nie kan manis.buat cekodok mesti sedap..patutlah alisya smp terbaring.haha..
Gen2Merah Gen2Merah October 18, 2011
pandainya Intan masak.. sampai terbaring2 si comel menikmatinya... heeee
Gen2Merah Gen2Merah October 18, 2011
sedap sangat intan masak.. sampai terbaring2 si comel menikmatinya.. heee
zahidah seran zahidah seran October 18, 2011
salam kenal
tak pnh mkn cucur labu.
boleh cuba ni..=)
Faieza Maddaru Faieza Maddaru October 18, 2011
tu dia, baby sampai tebaring menikmati cucur...hihihih
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda October 20, 2011
cucur labu? xpenah dgr or try~.. hehe.. ^_^