Alisha yang tiba2 jadi jakun....muahhahha (^_^)

Hari Ahad baru ni saya pergi tesco.. Macam biasalah.. pasti singgah tempat mainan.. Bukan apa, saya masih tak berpuas hati selagi tak beli sketcher untuk si alisha.. Selalu saya pergi mesti baki2 sketcher yang ada tu macam rosak.. pen xda la.. pecahlah.. macam2 lagilah..

Tapi hari ahad baru ni, nak dijadikan rezeki alisha.. baru je kami nak melangkah pergi dari tempat sketcher tu, tiba2 datang seorang pekerja dekat situ tolak troli yang berisi sketcher yang masih lagi dalam kotak besar.. hihihii Sukanya dalam hati... terus saya rembat satu.. murah je.. RM19.90.

Alisha sekarang ni dah mula belajar nak menulis.. saya tengok dia dah pandai2 pegang pen saya.. thats y saya beli benda alah ni.. boleh saya mengajar dia menulis (",)


Ini hasil kerja Alisha yang pertama.. dia tekap2 dulu guna benda alah yang di attach kan sekali dengan sketcher ni.. ada bentuk bulat, bintang & rumah..


Yang buat saya rasa nak tergelak tu.. boleh pulak tiba2 si alisha ni menjerit kesukaan bila tengok sketcher tu tiba2 melekat gambar yang dia tekapkan tadi.. hahahha.. tiba2 pulak anak saya ni jadi jakun.. Magic la kononnya tu.. muahahha

Tapi saya memang seronoklah tengok alisha suka dengan benda alah ni.. so, pembelajaran terkini alisha adalah belajar untuk "menulis".. hihii


Ohya, u all tengok lukisan ni sama tak macam dekat kotak sketcher tu??.. ini bukan alisha yang lukis tapi abah alisha yang lukis... Abah alisha pun excited jugak dengan benda alah ni.. muahahhahha "jangan marah yer sayang... muahh ;p"

{ 17 comments.. read them below or add one }

MyKhalish MyKhalish October 25, 2011
hehe..menda nih mmg bgs, wat dorg minat tulis & lukis. tp yg xlrt skit, jap2 aqil srh lukis lori. huhu....
siti kektus siti kektus October 25, 2011
Bru nk puji cntik nya lukis, rupanya ayahnya yg buat. Hehe
Jaa Jaa October 25, 2011
hohoh..kena beli la utk idlan.. dia pun pantang nampak pen tp bukan utk menulis.. utk mengetuk....hehe...

abah alisha pun jakun jugak la kan....
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda October 25, 2011
waahhh.. nk bli utk Hannah gak la nnti..
Cik Rose Cute Cik Rose Cute October 25, 2011
benda nie memang bagus untuk budak....Dah banyak dah beli untuk si kakak habis dia rosakkannya....kalau dah boring hihihi
fiza fiza October 25, 2011
Hahahaha...alisha teruja nengok benda tu yer.
Puan Kutu Puan Kutu October 25, 2011
haha aliha sama dengan mamanya.dua2 pandai melukis.

pernah belikan aiman yg macam nie.tp sekejap jer rosak.boy memang suka rosakkan brg kot.haha.

br nie belikan board n magic colour kt kedai 2ringgit.klu lingkup pun takpa.muahaha..
syawalsimpsons syawalsimpsons October 25, 2011
SYAWAL PON ADA NI..TP DAH JAHANAM..KIKKIK
mamaNoriz mamaNoriz October 25, 2011
akak pun byk beli benda ni sebab hero ganas, kejap je jahanam...huhu


p/s: akak sebut ina di blog yea..
sorry & tenQ :)
LYAfrina LYAfrina October 25, 2011
makin besar makin pndai...
lya pon dh beberapa kali beli mde ni kt asya..last2 smuanyer rosak... skarang dia asyik nk bku kaler jer...pntang nmpak.
LYAfrina LYAfrina October 25, 2011
makin besar makin pndai...
lya pon dh beberapa kali beli mde ni kt asya..last2 smuanyer rosak... skarang dia asyik nk bku kaler jer...pntang nmpak.
suhaina laui. suhaina laui. October 25, 2011
seronok nyer alisha...ibu xtry mcm abah gak ker ;)
fieda fieda October 25, 2011
kak fieda pun dh byk kali beli mende ni..aduhai..skjp jer rosak...
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda October 25, 2011
tag ina.. ^_^

http://greennnpanda.blogspot.com/2011/10/segmenjom-kenali-blogger-by-manja.html
Mohamad Azizi Md Said Mohamad Azizi Md Said October 25, 2011
lukisan tu mmg sejibik ! hehe :D
ade2mama ade2mama October 26, 2011
law alisha yg lukis..mang gempak la kak heeeh