Akhirnya Testimoni Minyak Kelapa Dara (VCO) telah saya temui... Penyelesaian kepada masalah kelenjar tiroid.. InsyaAllah..

Kalau u all ingat, sebelum ni, dalam entry INI saya pernah tanya pasal produk VCO.. betul ke ianya dapat membantu masalah kelenjar tiroid saya yang membengkak ni.. Tapi takda siapa pulak yang pernah guna produk tu.. so, saya masih lagi dalam keadaan was2 samada VCO dapat betul2 membantu saya or tak.. Saya tahu maklumat tu dalam laman web je.. Sekadar baca testimoni..

Tapi semalam saya ada terbaca entry AKAK K-POH DAN THYROID  di blog Akak K-Poh.. Actually Kpah ni pun pernah ada TIROID & dah pernah kena bedah hokay!! Tapi sekarang dengan kuasa Tuhan, kpah dah okay.. Kpah ikhtiar guna MINYAK KELAPA DARA.. Bila Kpah pergi check semula dengan doktor, doktor cakap dah takda hormon tiroid tu.. Alhamdulilah..

Ketika Kpah bagitahu dia guna minyak kelapa dara, saya rasa macam nak menangis je sebab Tuhan temukan saya dengan Kpah *dalam alam maya je..hihii*, orang yang pernah ada pengalaman minum VCO.. Sedangkan sebelum ni saya ragu2.. tapi Tuhan Maha Berkuasa, Dia gerakkan hati Kpah untuk buat entry tersebut & gerakkan juga hati saya untuk membacanya.. Alhamdulillah.. syukur yang amat sangat kepada Tuhan.. 

Yap, saya ingin ikhtiar guna minyak ni.. Moga2 saya tak payahlah kena operate.. bukan apa, macam2 saya fikirkan pasal alisha ketika ketiadaan saya jika saya operate... Tapi tu la.. saya & kpah ni berbeza.. sebelum ni, hormon tiroid kpah tak normal, so kpah perlu menstabilkan hormon tiroid sedangkan saya ni hormon tiroid saya normal cuma kelenjar tiroid je bengkak.. tak tahulah samada VCO ni berfungsi or tak untuk saya.. emmm tak salahkan kalau saya mencuba....



Inilah Minyak Kelapa Dara yang Kpah guna tu.... Terima kasih yang tak terhingga dari saya untuk Kpah sebab bagi maklumat ni (",)

Ohya, kalau u all nak tahu pengalaman Kpah kena operate baca entry INI & INI  
Nak tahu pengalaman Kpah guna Minyak kelapa dara ni, baca entry INI

{ 14 comments.. read them below or add one }

SyuQ SyuQ October 06, 2011
minyak kelapa dara ni banyak khasiatnya. sy buat sapu jerawat. cepat kering. hehehe
Kayu Manis Kayu Manis October 06, 2011
saya juga penghidap kelenjar tiroid,tak pernah pun buat pembedahan..Alhamdulillah saya dah bebas dr kelenjar tiroid ni..saya hanya minun,Gamat Healin..
syawalsimpsons syawalsimpsons October 06, 2011
takpe...mencuba tak salah...sebab minyak kelapa dara ni mmg banyak khasit N kegunannyer...kalo tiket taman buaya tu ina nak kasi boleh jugak...kikiki...

alamat sue :

Blok B1-T08-U04, Presint 16, 62150 Putrajaya
siti suraya binti amir hussain
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda October 06, 2011
wah, bgusnye dpt jmpe org yg peanh try produk tue.. so, Ina, gi la bli, hehe.. mane tau leh sembuh kn tiroid tue.. insya-Allah.. ^_^
dalisha dalisha October 06, 2011
Saya dah menggunakan VCO. Pengalaman saya sebelum ni, baby saya ada naik biji2 air dekat punggung.. bila pecah satu, naik lagi byk dan ianya merisaukan saya. dan alhamdulillah sya telah diperkenalkan dengan VCO ini dan ianya memberi kesan yg positif pada saya. Dan sekarang saya teruskan mengguna VCO ni untuk kami seisi keluarga.
--
VCO Info
MAY MAY October 06, 2011
saye pun penah mkn vco ni..tapi saje utk kecantikan kulit..tp pastu..ntah..sebab kulit da mmg tak problem..tak tau pe kesannye..wehehehe...komen penuh perasaan perasan..jgn marah..=p
Unknown Unknown October 06, 2011
InsyaAllah kak sembuh...tak salah usaha..:D
Oh Oeya Oh Oeya October 06, 2011
Biasa dengar nama minyak ni.. tapi tak berapa tau. Sekarang dh dpt info.. macehh awak..

Moga segera sembuh ye, Amin.
Unknown Unknown October 06, 2011
cuba lah dulu...

selawat byk2

insyaALlah emnjadi dgn ina
kpah k-poh Sharifahnor kpah k-poh Sharifahnor October 06, 2011
dik..yg ayat..tak de hormon tairod tu..silap..sepatutnya sebut menstabilkan hormon tairod..(sbb setiap manusia ni mmg kena ada hormon tairod..yg terlebih dan yg terkurang hormon tu yg jadi masalah kpd kelenjar tairod..)
mengenai dgn bengkak tu..utk kali pertama..bengkak kelenjar tairod tu berukuran 3mm saja..kecik jer..yg ni operate sbb kpah takut ia membesar..
utk yg kedua pun ada bengkak..tapi kecik..hampir tak dpt kesan..tak buat scan pun sbb dah normal..
tak salah kalau cuba..cuma ramai yg tak tahan sbb baunya macam kerisik..
kalau tak tahan bau..kena telan jenis kapsul lah yaaa...
ct kektus ct kektus October 07, 2011
kite ada makan vco ni. tp kite makan utk jerawat. ;)