Siapa2 yang ada pengalaman or maklumat tentang produk BioVCO.. Tolonglah cerita dekat saya pengalaman u all..

U all dah tahu kan yang kelenjar TIROID saya bengkak dan akan dibedah.. Kalau belum baca, baca dekat entry INI


So, pagi tadi tergeraklah dekat hati saya untuk search pasal masalah saya ni.. nak tahu apa rawatan dia, apa risiko dia dan macam2 lagi la.. Sekali saya terjumpa link pasal BioVCO.. Saya terbacalah pasal testimoni, ianya menarik minat saya..


Klik untuk lebih jelas
Sumber dari SINI

So, kalau u all atau saudara mara u all ada pengalaman menggunakan produk tersebut.. Harap u all sudilah berkongsi pengalaman dengan saya.. Mana tahu dengan kuasa Tuhan, bengkak itu hilang dan saya tidak perlu dibedah.. so, saya dapatlah meneruskan penyusuan kepada Alisha.. Komen u all amat2 saya hargai.. Thanks (",)

5 comments.. read them below or add one

MamaEma MamaEma September 15, 2011
hah, perlu dibedah?

ema pun tak pernah tahu kelebihan VCo ni..ingatkan bab kecantikan saja
sue a.k.a umi akif sue a.k.a umi akif September 15, 2011
byk dgar pasal VCO n kebaikan ni...kalo try dulu xsalah.....kalo boleh elak dr bedah lg bagus....
aqishah aqishah September 15, 2011
ermm bila kena bedah tu?.. sorila x tau pasal info bioVCO ni..
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda September 16, 2011
sy juz slalu dgr yg VCO nie ade mcm2 benefit utk kesihatan..maybe Ina leh try ke.. cube tnye sape2 yg penah try VCO tue.. sy xtau, hehe..
msredcheesecake msredcheesecake September 17, 2011
nak kena operate? tabah yea... insyaAllah akan berakhir dgn baik...

produk ni tak tahu lah pulak....