Subway di Sungai Petani

Akhir tahun lepas dekat CMART Sungai Petani dah ada SUBWAY... Punya lama saya duk tingin nak makan, akhirnya ada gak kat sini.. hihii..



Baru2 ni barulah kami berkesempatan untuk try makanan dekat SUBWAY ni... Nak order apa pun tak tahu.. ahhah.. Banyak sangat plak menunya..


So, saya cakap dekat adik tu yang saya baru nak try, so, suggestkan saya yang paling sedap


Saya suruh adik tu pilih semuanya untuk saya & hubby.. 


Ni yang my dear punya... nak ambik gambar makanan my dear, my dear duk bising tak berhenti ambik gambar.. ahhahha.. Tu yang tak leh zoom lebih2 dekat yang my dear punya roti..


Ni yang saya punya, extra cheese... Rasa dia memqang sedap..!! Pandai adik tu buat pilihan untuk kami... Totalnya cuma RM21++.. Ada offer ...

{ 26 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown January 03, 2014
hahaha.. sya pn jakun jugak x pernh mkn kat subway.hari tu mase blk kg baru try mkn sandwich subway ni kat kl sentral. mmng sdp.tp a bit cosy.tp blhlah try sesekali sekala
Mell Mariann Mell Mariann January 03, 2014
awal tahun ni ade dpt kalendar tak? tahun lepas subway bg kalendar.. pastu kt kalender tu ade voucher tiap2 bulan. boleh dpt buy 1 free 1..hehe
Fiza Rahman Fiza Rahman January 03, 2014
Sedapnya. Dah lama tak makan subway. Saya klo beli suma sayur & sos tu letak. Sedap ☺☺
syawalsimpsons syawalsimpsons January 03, 2014
sue pon suke makan..tp tak selaloo la..kikiki...

ina pasai kak sue tu..kire dier ni sakit mental la...scizo...dolu ok ...lepas 6 bulan masuk keje...dier ada prob...maslah keje, family...tu yg gitoo tu...tp so far dier tak kaco orgtau...kebanyakkan kat sini ramai cikgu yg scizo ni...bab2 lain mmg slow..tak tau..tp kalo bab gaji..mmg laju..dorang je betoi..
shahdiana shahdiana January 03, 2014
dah lama teringin nak makan subway ni tapi dekat ipoh takde rasanya...hmmm...bilalah nak ada peluang....
AnonymousAnonymous January 03, 2014
samala ngan js kalau terjah alamanda pasti tapau subway hehe...
Unknown Unknown January 03, 2014
last mkn masa afiq belum setahun.. masa tu kwn yg belanja kat kl.. Dia pilihkan roti bijan hitam... mmg sedap rotinya :) xtau apa namanya. nanti Ina boleh try la :)
NinaAz NinaAz January 03, 2014
subway ni bagus. kawan2 yg diet ramai ambik subway. hehe
Solehah Shamsuddin Solehah Shamsuddin January 03, 2014
Untunglah akak. Solehah xpenah lagi makan subway. teringin jgk ni.
Solehah Shamsuddin Solehah Shamsuddin January 03, 2014
Untunglah akak. Solehah xpenah lagi makan subway. teringin jgk ni.
Fazlinil Irma Fazlinil Irma January 04, 2014
sy suka meatball. extra olive oil.. :)

Mak Wardah Mak Wardah January 04, 2014
Akak suka sub way, anak2pun sekali.
QasehnyaRania QasehnyaRania January 05, 2014
alahai sedapnya.. penuh sayur mayur kan
Miss N™ Miss N™ January 05, 2014
mmg nampak sedaplah kak....
Masya Masya January 06, 2014
ramai kata sedapp, seyes x pernash makan .. nak order x reti pun iye jugak..
maszull maszull January 06, 2014
assalamualaikum intan...wah sedapnya tengok teringin la nak rasa juga...:)
Aty Fared Aty Fared January 06, 2014
saya pernah makan sekali jer..hahaha..tapi saya tak suker..asben saya jer suker.. :)
Ibu Lala Ibu Lala January 06, 2014
Sedapnya. Dah lama x makan subway.
Mimie Mimie January 07, 2014
sedapnye....saya tak pernah makan subway...teringin nak mkn..
Unknown Unknown January 07, 2014
nmpk sdp.. deqla x penah lagi try subway ni.. huhu..
Nora Karim Nora Karim January 08, 2014
wah terliur tgk... akak tak pernah lagi makan subway ni... sebab tengok rege rasa nak pengsan... hahahhaa
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ January 08, 2014
salam k.ina..

dapnye..dapnye..
terbaru cma ade try yg meatball tu..
nyum3.. :)
Unknown Unknown January 09, 2014
jijah lagi la xpernah makan subway ni..hahahaha
- AZIE - - AZIE - January 13, 2014
uiii...sedapnya..dkt tesco seb jaya pun baru ada..tp sy xpernah mkn lg..nk jgkla try..